login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

beeldschermresolutie

Offline san - 05/02/2009 01:09
Avatar van sanHTML interesse Ik heb gemerkt dat als er op een computer een beeldschermresolutie van 800x600 is, er een deel van een webpagina wegvalt. Wie weet wat ik hier aan kan doen en hoe ik kan testen of het goed is. Want op mijn computer is het wel goed.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 05/02/2009 01:16
Avatar van Wim Crew algemeen http://www.w3sc...isplay.asp

8% van de gebruikers werkt nog op 800x600, het ligt een beetje aan de doelgroep van je website, maar in de meeste gevallen is dit volgens mij verwaarloosbaar...

Als je dit echt wil oplossen moet je met percentages werken voor je breedtes, however, een beetje puzellen zal nodig zijn om het voor elke resolutie netjes te krijgen
Offline Tuinstoel - 05/02/2009 11:40
Avatar van Tuinstoel PHP expert Het hangt echt van je doelgroep af. Ik zelf houd een website bij van een plaatselijke voetbalclub maar ik heb gemerkt dat veel leden en belangstellende gewoon nog oude computers hebben met zo'n klein schermpje. Als je dan opeens de breedte van de website verandert naar 1024, dan stromen de klachten binnen. Maar het hangt er dus van af ik vind dat je tegenwoordig makkelijk een website voor 1024*768 schermen moet kunnen maken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s