login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Achtergrondmuziek in CSS

Offline elpi - 01/02/2009 18:00

Ik heb een website gemaakt met een extern stylsheet. Als ik de achtergrondmuziek in de body zet van een pagina dan stopt de muziek als ik een andere aanklik. Kan ik "embed src" in de stylesheet zetten en blijft de muziek dan doorlopen ? Ik heb al van alles geprobeerd.

Alvast bedankt. 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline W0etah - 01/02/2009 18:13
Avatar van W0etah PHP beginner Ik denk dat je enige oplossing gaat zijn om frames te gebruiken.
In frame 1 zet je dan die muziek speler en in frame 2 je site
Offline Koen - 01/02/2009 18:16
Avatar van Koen PHP expert Of ajax powered natuurlijk 
Offline svm - 01/02/2009 19:27
Avatar van svm PHP ver gevorderde Van wat ik weet kan het ook met een flash playertje.
Dan onthoud je in een cookie of iets dergelijks de laatste positie van het nummer en dan start je het nummer op de plaats welke in die cookie staat.
Je zult dus alleen wel Flash moeten hebben (en sowieso een beetje AS moeten kennen).
Offline henver - 01/02/2009 19:49
Avatar van henver HTML gevorderde Geen achtergrondmuziek is ook een optie 
Ikzelf vind het namelijk erg irritant
Offline maigel - 01/02/2009 22:07
henver schreef:
Geen achtergrondmuziek is ook een optie 
Ikzelf vind het namelijk erg irritant

inderdaad, vroeger vond ik het altijd cool om een muziekje op mijn website te zetten maar als je eens rond kijkt zie je geen enkele "professionele site" met zo'n muziek ding, tenzij het een flashsite is waar geluid nodig is voor de layout
Offline elpi - 01/02/2009 23:31
Avatar van elpi Nieuw lid Ik heb op mijn vorige site veel reacties gekregen over de muziek. Mijn man wil hem daarom weer op de nieuwe site hebben. De muziek duurt een half uur, dus hij wordt (als het lukt) niet steeds opnieuw gespeeld. Je kunt de muziek beluisteren op de website als je wilt http://www.massagecentrumplaatsman.nl

Ben benieuwd hoe je hem vindt. Hij is alleen nog op de eerste pagina.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s