login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

externe stylesheet (Opgelost)

Offline san - 15/01/2009 00:55
Avatar van sanHTML interesse Probeer een code in een externe stylesheet te plaatsen omdat deze nogal lang is en voor meerdere pagina's gebruikt moet worden maar deze werkt niet. Wie weet wat eraan veranderd moet worden.
De code in de <head> is:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="form.css" >
De code in de externe stylesheet is:
Plaatscode: 69565

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 15/01/2009 00:59
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.plaatscode.be/69565 ?

Dude, das geen css he, maar javascript    
Offline san - 15/01/2009 01:03
Avatar van san HTML interesse Ja dat is waar. Kan dat ook op een of andere manier in een extern blad gezet worden of kan dat alleen met css?
Offline vinTage - 15/01/2009 01:04
Avatar van vinTage Nieuw lid als source oproepen voor js ?
  1. <script type="text/javascript" src="datBestandje.js"></script>
Offline san - 15/01/2009 01:20
Avatar van san HTML interesse Heb nu de volgende code opgeslagen in de head:
<script type="text/javascript" src="form.js"></script>
En de hele stijlpagina zoals op voornoemde plaatscode opgeslagen als form.js. Maar de webpagina pakt nog steeds deze stijl niet???
Offline finduilas - 15/01/2009 04:10
Avatar van finduilas PHP gevorderde In je bestand.js mag wel geen <script>..</script> tags meer staan.

Anders, doe eens dit: window.onload = initForms; (in je form.js)

werkt dit ook niet; plaats dan een alert in je form.js, wordt deze bij het laden getoond, zit je probleem ergens anders. Anders is je file niet goed geimporteerd ofzo...

Offline san - 15/01/2009 11:09
Avatar van san HTML interesse Er staan geen <>tags in het form bestand. Window.onload stond al in de form.js. Maar hij pakt het gewoon niet. Snap er niets van. Heb het script zoals in plaatscode 69565(zie hierboven) opgeslagen als een js bestand met de naam form
Verder heb ik in mijn webpagina deze regel in de head staan om naar de stylesheet te verwijzen:
Dan zou hij het toch moeten doen?
Offline Martijn - 15/01/2009 11:16
Avatar van Martijn Crew PHP het is geen stylesheet. Het is een .js bestand. Een stylesheet is iets compleet anders
Offline san - 15/01/2009 11:23
Avatar van san HTML interesse Oke sorry een .js bestand dan. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat deze werkt. Als ik hem gewoon intern in de webpagina zet doet hij het wel maar nu niet.
Offline finduilas - 15/01/2009 12:47
Avatar van finduilas PHP gevorderde
san schreef:
Er staan geen <>tags in het form bestand. Window.onload stond al in de form.js. Maar hij pakt het gewoon niet. Snap er niets van. Heb het script zoals in plaatscode 69565(zie hierboven) opgeslagen als een js bestand met de naam form
Verder heb ik in mijn webpagina deze regel in de head staan om naar de stylesheet te verwijzen:
Dan zou hij het toch moeten doen?

a)window.onload = initForms; Ik zie dat niet staan in plaatscode (wel onLoad). Trouwens oppassen é, JS is casesensitive

b)Als ik vraag om een alert te plaatsen in je form.js Dan kunnen we zien of het al dan niet geladen wordt.
Dus vanboven:
  1. alert("Het wordt geladen");
Offline san - 15/01/2009 12:57
Avatar van san HTML interesse alert("Het wordt geladen");
window.onload = initForms;
link="#FF8800"; alink="#FF8800"; vlink="#FF8800"; onLoad="initForms();"

Het dit nu bovenin staan maar nog niets.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s