login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

probleem met contactformulier (Opgelost)

Offline san - 10/01/2009 23:28 (laatste wijziging 10/01/2009 23:30)
Avatar van sanHTML interesse Als je een bericht wilt versturen met het contactformulier op mijn website blijft er na het versturen aldoor een zandloper zichtbaar waardoor het lijkt of hij nog steeds bezig is met versturen maar hij verstuurt wel. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Hierbij de code van het contactformulier.
Plaatscode: 66511

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lemoinet - 10/01/2009 23:53
Avatar van lemoinet PHP gevorderde je zet de cursor op wait, maar je zet hem niet terug na verzenden

1. mail.style.cursor='wait';
Offline san - 11/01/2009 00:04
Avatar van san HTML interesse Oke perfect. Bedankt voor het antwoord. Misschien een stomme vraag maar hoe zet je deze weer terug dan en waar plaats ik die code om hem weer terug te zetten. Heb dit contactformulier zo overgenomen.
Offline Threetimes - 11/01/2009 09:08 (laatste wijziging 11/01/2009 09:38)
Avatar van Threetimes PHP beginner Uit een ander topic kwam deze reactie:
Romic schreef:
Probeer eens op regel 152:
<form name="reactie" action="mailto:info@emailadres.nl" method="post" enctype="text/plain" onSubmit="return CheckForm()">

Offtopic:Waarom gebruik je eigenlijk zoveel javascript waar ook simpel css gebruikt kan worden?

Nu mijn reactie:
De browser zal je nooit vertellen waneer hij klaar is met het verzenden van het mailtje. Waarschijnlijk werkt het bij veel mensen niet eens. Om mailto: links te laten werken moet er een emailprogramma dat samenwerkt met de browser zijn. Mensen die webmail (gmail, hotmail etc) gebruiken hebben een probleem. mensen die Opera als browser, maar niet als emailprogramma gebruiken hebben ook een probleem. Oftewel, ik zou een php-scriptje op je server (of ergens anders) gebruiken, maar je kan er niet van uitgaan dat de bezoeker in staat is om een email te verzenden.
Offline Romic - 11/01/2009 09:32
Avatar van Romic Nieuw lid Danku Threetimes
Ik had twee topics openstaan, en heb op het verkeerde gereageerd.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s