login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Margin-top (Opgelost)

Offline finduilas - 07/01/2009 23:14 (laatste wijziging 08/01/2009 00:22)
Avatar van finduilasPHP gevorderde Beste,

Ik heb een containerdivs (relative) met daarin 3 divs. Header maak ik absoluut en positioneer ik. Maar dan wil ik mijn menudiv een margin-top geven van 50px; helaas krijg ik dit niet voor elkaar. (ik zie iets over het hoofd waarschijnlijk, maar er zit haast bij).

Mijn layout:

Css:
http://pastebin.be/15906

EDIT: Ik heb er een lege spacerdiv geplaats. Maar moesten er nog andere oplossingen zijn. Let me know it!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline eXo - 08/01/2009 09:45
Avatar van eXo Nieuw lid De code die je laat zien is niet dezelfde code die je gebruikt op je website..

Maar als je gewoon dit toevoegd aan je .css bestand die je gebruikt op de website doet ie het voor mij.

#menu{
margin-top: 50px;
}
Offline masters86 - 08/01/2009 10:47
Avatar van masters86 Nieuw lid Om een menu te maken zou ik dat anders doen. Neem bijvoorbeeld <ul> en <li>. daarin kun je je menu beter gaan stylen. Dat gedeelte plaats je in je div en dan kun je er alle kanten mee op.

groeten martin
Offline finduilas - 08/01/2009 11:58 (laatste wijziging 08/01/2009 11:59)
Avatar van finduilas PHP gevorderde
Citaat:
maar er zit haast bij

Jah sorry mannen, ik moest er aan doorwerken vanacht. Nog 22u tijd dusja . Er is al heel veel aan verandert en nie is hij crossbrowser; xHtml valid; gewoon nog een beetje werken aan de SEO en dan teksten vullen.

Trouwens @ masters 86: ik werk met lijsten hoor. Check me bronfile .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s