login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

layout in frontpage

Offline san - 29/12/2008 16:10
Avatar van sanHTML interesse Als ik mijn webpagina gemaakt in css in microsoft frontpage bekijk ziet de layout er in de preview prima uit. Maar als ik in de frontpage bij normal kijk staat alles door elkaar heen. Is dit normaal? Kan het kwaad of niet want als je de webpagina gewoon bekijkt is hij wel goed.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 29/12/2008 16:13
Avatar van Koen PHP expert Sla je webpagina op, en open het eens in een browser, dan weet je het direkt.

Misschien ondersteunt jouw versie van Frontpage geen CSS, maar ik weet het niet want ik gebruik die rommel niet 

Succes ;)
Offline webmaker - 29/12/2008 23:04
Avatar van webmaker PHP interesse bekijk het in de browser, dat is nog steeds de beste en betrouwbaarste methode. 
Offline vinTage - 29/12/2008 23:14 (laatste wijziging 29/12/2008 23:15)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb hetzelfde probleem, in photoshop ziet alles er kick arse uit, maar in frontpage, lijkt het er totaal niet op.

Komt het misschien omdat frontpage een programma voor jan p**p is en niet om "pro" sites mee te maken, of heb ik een klote grafisch programma ?

/me opteert een badword blocker zoals frontpage

^^
Offline Pellens - 30/12/2008 10:34
Avatar van Pellens PHP interesse Ik heb vroeger ook frontpage gebruikt, is wel een goede basis om html te verkennen mss...
Maar als je een stapje verder wilt moet je idd een betere editor pakken waarin je zelf de html schrijft. (Intype verkies is persoonlijk, dreamweaver is ook goed en laat ook een preview toe binnen het programma, maar is wel zwaar om te draaien voor wat het is...)

Normaal gezien moet frontpage de pagina wel weergeven zoals jij ze maakt hoor! Ik heb nooit last gehad dat in frontpage alles prima was en wanneer ik dit bekeek in de browser ik een verschil zag.

Let eens op al je margin's, padding's, ... Anders moet je eens zeggen wat er precies misloopt.
Offline Rens - 30/12/2008 23:45

Crew algemeen
We gaan nu niet weer een discussie houden over het wel of niet gebruiken van Frontpage.
Onze topicstarter gebruikt Frontpage en daar gaat zijn vraag nu dan ook over.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.283s