Nieuw lid |
|
Hey,
Ik ben bezig aan men dj website, maar ik zit met een probleem qua layout... Op een schermresulutie van 1024x768 ziet er alles prima uit... Maar als ik eens op een 19" scherm ga kijken, of op een pc met een breedbeeld monitor, trekt mijn layout op niets meer.. Alles uitgerokken enzo... Het liefste zou ik hebben dat als mijn site word bezocht, op een resolutie hoger dan 1024x768, dat men site zich mooi centreerd
www.dj-witte.be
Ik werk met frames, en flashobjecten
Ik weet dat er een code bestaat om alles in vorm te houden, wel kon ik kiezen dat alles zich aanpast aan de browser (vergoot of verklein, hangt er vanaf hoe je je browser uitrekt) of dat de website zich centreert zodat alles mooi in het midden staat ipv fullscreen/uitgestrekt als die word bezocht door een pc bover de resulutie van 1024x768.
Ik weet alleen niet meer hoe dat was.
Ik ben een n00b wat website's bouwen betreft, ik kan mijne plan trekken en naar oplossingen googelen, maar als ik echt iets niet vindt, vraag ik hulp aan de pro's
Bedankt
Btw: ik kan m'n url niet in url tags zetten... Ik zie dan linksonder in men browser "Fout op de pagina", dus sorry hiervoor dat men url niet in tags staat
|