login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Maximale breedte pagina.

Offline thomasje - 14/10/2008 19:17 (laatste wijziging 14/10/2008 19:24)
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik ben een website aan maken waar mensen zelf ook een pagina kunnen toevoegen en dergelijke nu loop ik tegen een paar probleempjes aan :

1) Ik wil dat er een maximaale breedte van de pagina is en dat er anders een scrolbar van onder verschijnt maar de pagina moet wel gewoon geheel uitgerekt worden.
2) Op alle pagina's wil ik dezelfde achtergrond kleur maar doordat de mensen de pagina's zelf toevoegen kan ik niet alle pagina's dit meegeven. Nu wil ik graag dat als de pagina geinclud word er een standaart achtergrond wordt weergegeven. Als de mensen zelf een andere achtergrond hebben gekozen mag deze blijven bestaan.

Ik hoop dat jhullie mij van advies en tips kunnen voorzien.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 14/10/2008 19:19
Avatar van Wim Crew algemeen wat is een breete of een breede? 

Dit hoort trouwens niet in de categorie PHP 
Offline thomasje - 14/10/2008 19:23
Avatar van thomasje MySQL beginner nou alles werkt met php dus ik dacht dat het mischien ook iets met php verwerkt kon worden aangezien de code allemaal geincluded wordt. sorry voor de spel fouten ik bedoel: breedte
Offline roberini - 14/10/2008 19:30
Avatar van roberini HTML beginner Je kan het beter bij Samenwerken zetten als je wilt dat iemand anders het voor je maakt.
Offline thomasje - 14/10/2008 19:33
Avatar van thomasje MySQL beginner nee dat is iet de beodeling maar ik heb het al geprobeerd met een iframe maar daar kom ik niet helemaal uit dus mischien is er iemand die zo een voorbeeldje kan geven hoe het wel kan de rest pezeul ik dan zelf wel uit.
Offline roberini - 14/10/2008 19:55
Avatar van roberini HTML beginner heb je al code?
Offline thomasje - 14/10/2008 19:55
Avatar van thomasje MySQL beginner nee nog niet ik heb wel wat gestoed met een iframe maar dat werkte niet.
Offline Erwt - 15/10/2008 10:16
Avatar van Erwt PHP beginner Ik vind je vraag heel onduidelijk, zou graag een plaatje hiervan willen zien hoe het eruit moet komen te zien.

Geen idee of je het bedoelt:

Pagina's invoegen: SiMa: include()

Scrollbar:
  1. .je_div
  2. {
  3. overflow:auto;
  4. }

Of bedoel je dit niet?
Offline marten - 15/10/2008 10:17
Avatar van marten Beheerder verplaatst naar html en css
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.