Nieuw lid |
|
Beste Sitemasters forummers,
Ik ben voor een bedrijf waar ik stage loop de website opnieuw aan het designen en een oscommerce webshop aan het maken. Mijn CSS structuur is opgebouwd uit: een footer, een menu, een mainframe en een footer.
Ik wil graag dat als mensen in de menu op de button assortiment klikken, dat mijn oscommerce webshop in mijn mainframe laadt. Ik google me helemaal scheel maar kan maar niet op de script komen die ik nodig heb om mijn index.php van oscommerce in de mainframe te laden.
Mijn site is opgebouwd uit verschillende .html files als:
index(home).html, contact.html, voorwaarden.html.
In elke file staat weer de hele menu script met alle menu links. Het is dus niet zo dat ik echt frames gebruik. Ik wil niet deze menu script in index.php van oscommerce zetten. Ik wil dus kunnen scripten dat index.php in de main content van mijn pagina laadt wanneer je op assortiment in mijn menu klikt. Will somebody please help me?
Het is voor mij nogal moeilijk om dit in zoektermen te formuleren.
Hier de home van de site zoals hij nu is (LET AUB NIET OP DESIGN EN LAYOUT, HIJ IS NOG VERRE VAN KLAAR):
B&R Productions site in progress
Ik studeer geen webdesign en ben er ook niet heel handig in, probeer gewoon de eindjes aan elkaar te knopen.
Thanks in advance.
Mvg,
Wesleigh
|