login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Problemen met div

Offline webmaker - 06/08/2008 17:46
Avatar van webmakerPHP interesse Ik heb problemen met een div die op een afbeelding staat, als je het browservenster verkleint verspringt het kadertje van de andere kant naar de ene kant, vergroot je het browservenster dan zal de div weer op een andere positie staan. Weet iemand hier een oplossing voor. 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 06/08/2008 17:49
Avatar van marten Beheerder Als twee divjes niet naast elkaar passen door de grootte van het scherm springen ze naar onderen. Je kan dit bijvoorbeeld oplossen door je website op resolutie te bouwen of je kan een scrollbar configureren.

Zonder verdere code kan ik er weinig meer over zeggen.
Offline Martijn - 06/08/2008 18:18
Avatar van Martijn Crew PHP wat je kunt doen is 1 div om je hele site heen zetten en die een vaste minimale waarde geven. Dan kan het nooit kleiner worden
Offline Simax - 06/08/2008 19:04
Avatar van Simax Onbekend Code graag..
Offline webmaker - 06/08/2008 20:33
Avatar van webmaker PHP interesse Code heb ik daar niet van, het is gewoon een div die op een afbeelding staat. Ik kan altijd de code van de div zelf geven.
  1. <div style="position: absolute; width: 459px; height: auto; z-index: 1; left: auto; top: 220px" id="test"></div>
Offline Simax - 06/08/2008 21:58
Avatar van Simax Onbekend Een div over een afbeelding?
Waarom zet je de afbeelding niet in een div?
Offline webmaker - 07/08/2008 11:32
Avatar van webmaker PHP interesse Ik moet tekst op die afbeelding kunnen zetten, en op een gewone afbeelding kun je niet typen dus ik moet er een div over zetten en dan kan ik daar tekst over zetten.
Offline Simax - 07/08/2008 11:34
Avatar van Simax Onbekend Dan gebruik je toch een div met als background je afbeelding. En daar zet je wat tekst in..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s