login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

refresh klik verwijderen.

Offline MaikelZ - 26/07/2008 17:24
Avatar van MaikelZNieuw lid Hey,

Ik heb een radio station, en werk met een automatische titel en artiest ververser.
Het enige is, dat steeds de pagina vernieuwd, je een irritante klik hoort. Nou omdat ik ook de player op deze pagina heb, zou ik die klik willen verwijderen.
Kan dit?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 26/07/2008 18:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Niet refreshen, maar je data in de html kieperen via javascript ? 
Offline Martijn - 26/07/2008 19:14
Avatar van Martijn Crew PHP die klik ligt niet aan jou of aan je site. Die klik is per pc ingesteld als je mappen browsed. Dan zou je een uitleg moeten neerzetten hoe je dat uitzet 
Offline MaikelZ - 26/07/2008 21:52 (laatste wijziging 26/07/2008 21:53)
Avatar van MaikelZ Nieuw lid dat data kieperen gaat niet met javascript, omdat de stream data van mijn radio station gekoppeld ligt met deze pagina.
Ik heb al veel geprobeerd en niets helpt.
Zoals DeviourSoul zegt klopt, en je zou het ook kunnen uitzetten via je eigen pc. Maar, ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit mogelijk is.
Ik dacht aan een bepaalde cookie dit dit dan doet op de pc, maar dan specefiek voor mijn website?
Offline CDNC - 26/07/2008 22:48
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde Geluid voor FF afzetten via je mixer (ja weet ik, dan hoor je de radio ook niet meer)

1. document.title = "ietsNieuws"

Zo kun je de titel veranderen zonder refresh, zul je wel op een of andere manier dan in js moeten verwerken.

Offline MaikelZ - 27/07/2008 17:58
Avatar van MaikelZ Nieuw lid zal de code plaatsen:
Plaatscode: 13010
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s