login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

achtergrond kleur (Opgelost)

Offline kickasgamer - 27/06/2008 21:56
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik ben nu een systeem aan het opmaken met css, maar nu heb ik alle tabellen en div's een achtergrond kleur gegeven maar al de rest buiten die div's en tabellen blijft wit.
Hoe kan ik er voor zorgen dat standaard altijd de achtergrond kleur #F7F2F7 is (de achtergrond van iedere pagina). Welke CSS code heb ik daarvoor nodig ?

alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline maigel - 27/06/2008 21:58 (laatste wijziging 27/06/2008 22:03)
  1. body {
  2. background-color: #F7F2F7;
  3. }

Dit zou moeten werken
Offline Martijn - 28/06/2008 12:08
  1. body,html{ background-color: #F7F2F7;}
;)

en dan zou je je tabel kunnen doen

1. table{background-color: inherit;}

dan blijft je tabel hetzelfde als je body, dus als je dan je body veranderd om dat t net niet was wat je wou, hoe je niet alles te doen.

Dit is trouwens echt verschrikkelijk basis css, die 1e regel. Dit had je zonder moeite op google gevonden
Offline kickasgamer - 28/06/2008 13:19
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ok de code werkt nu, maar ik heb dat stukje van table{...} niet erin gezet, toch is een rij van de tabel grijs in plaats van het oorspronkelijke groen. Hoe kan en hoe kan ik het terug veranderen ?
Offline djb - 28/06/2008 14:24 (laatste wijziging 28/06/2008 14:25)
kickasgamer schreef:
maar ik heb dat stukje van table{...} niet erin gezet,toch is een rij van de tabel grijs in plaats van het oorspronkelijke groen. Hoe kan en hoe kan ik het terug veranderen ?
ik zou geen idee hebben 
meschien het erbij zetten 
of
  1. tr,td{ background-color: #F7F2F7;}

ofzoiets doen 
wel een beetje basis is het hoor 
Offline kickasgamer - 28/06/2008 15:12
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja heb het al gevonde bleek heel vreemd te zijn, maar boyd{... moest bovenaan staan  

maar bedankt allemaal 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.251s