login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IE6 en hover voor grotere foto's

Offline Fredemel - 20/06/2008 21:29
Avatar van FredemelNieuw lid Wie o wie....
Kijk eens naar de code op www.rikpoos.nl/html/fotos.html (nog niet helemaal klaar) Alles werkt,... alleen de hover over thumbs om grotere foto's te laten zien (in IE6 dus...) krijg ik niet werkend....

Zelfs middels de tutorial op: http://www.site...eudo_class lukt het niet wat ik wil. "Hellup".....

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline bennieboy - 20/06/2008 21:56
Avatar van bennieboy HTML beginner Je zit een beetje achter. IE 6 is al lang voorbijgestreefd. IE 7 draait nu de vaandel en IE8 is op komst!
Offline Joost - 20/06/2008 22:11
Avatar van Joost PHP expert Daar gaat het niet om; Als ik de statistieken van mijn site bekijk zie ik dat IE7 door 40%, IE6 30%, FF 20% en de overige 10% van de mensen wordt gebruikt.
Dan moet je zeker rekening daarmee houden.
Offline Martijn - 21/06/2008 12:07 (laatste wijziging 21/06/2008 12:07)
Avatar van Martijn Crew PHP ik sluit me bij Medieval aan, niet iedereen vind het belangrijk om te updaten wat werkt

wat info

edit: intresant, best een heel hoop is FF, meer dan ik dacht
Offline Koen - 21/06/2008 16:58
Avatar van Koen PHP expert Bij windows XP installaties zit standaard IE6 bij, en de mensen die hun windows nooit laten updaten halen zo nooit nieuwere versies van IE binnen.
Dus toch maar voor IE6 gaan..
Offline Berten - 23/06/2008 13:44
DeviourSoul schreef:
ik sluit me bij Medieval aan, niet iedereen vind het belangrijk om te updaten wat werkt

wat info

edit: intresant, best een heel hoop is FF, meer dan ik dacht

vergeet wel niet dat de statistieken op w3schools worden vergaard op hun site. Mensen die er komen zijn 99% webdeveloppers en dus geen normale gebruikers.
Offline pixatos - 24/06/2008 12:15
Avatar van pixatos Nieuw lid IE6 blijft een dalend maar nog steeds belangrijk marktaandeel houden. Je kan dus maar beter weten wat je moet doen om deze browser te ondersteunen.
Ik denk dat je dit probleempje (IE6 ondersteunt alleen :hover op de <a> tag) kan oplossen met het "whatever:hover" script van Peter Nederlof op
http://www.xs4all.nl/~peterned/csshover.html
1 regeltje toevoegen voor de body tag in je IE6 stylesheet, het csshover.htc scriptje uploaden en klaar! Werkt bij mij OK.
Offline Fredemel - 25/06/2008 15:10 (laatste wijziging 25/06/2008 15:25)
Avatar van Fredemel Nieuw lid Pixatos, bedankt...! Ik ga dat proberen.
En inderdaad...
Ik wil hebben dat deze site in FF én IE6+7 GOED draait...!
Mensen bedankt...!
Als het is opgelost laat ik het weten, want het gaat ooit werken in IE6
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.238s