Als je de site [url]http://www.brightdesign.be/projects/eurosoccer-degrande/wip/[/url] bekijkt in Internet Explorer (hier getest met versie 7), dan kan je zien dat de achtergrond van het informatieblokje en de balk tussen het menu en de inhoud geen/"een halve" achtergrond heeft. In Firefox en Opera is dit niet het geval.
Een spatie tussen de twee waarden van de background-property van div.info zal al een boel helpen (beetje vreemd dat je hier niet zelf achter kunt komen).
Het andere probleem zie ik zo niet direct zitten, maar dat heeft ongetwijfeld met de positionering van het spacer div-element te maken.
Probeer deze code, is valid op die submit button melding na. Ziet er zelfde uit in IE7 en FF, alleen IE6 doet moeilijk over die transparante png's & code is lang niet zo netjes geordend als het was..
Ik heb even de code van Vincjenzo getest, en dit blijkt te werken! Die transparante png's werken blijkbaar idd niet in IE6, hier ga ik gif's van maken. Als ik het me goed herinneren worden transparante GIF's wel ondersteund.
voordat je moeite doet voor niets, gif is alleen transparant naar WIT. Dus alles wat bv 50% doorzichtig is, word bijgevuld door 50% wit. PNG kan dit wel, en ik heb voor IE6 een pngfix (moet je maar ff googlen naar supersleigth)