login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Scrollbar (Opgelost)

Offline roberini - 11/06/2008 19:33
Avatar van roberiniHTML beginner Hallo iedereen, ik heb een vraag aan jullie. Hoe maak je een scrollbar? Ik bedoel niet zo een die er altijd al staat, maar ik bedoel het zo(niet als reclame bedoeld)

http://www.ms-creations.nl/references/

net zoals dat, daar zie je een scrollbar midden in het ding. Ik heb op google gezocht, maar vond niks, alleen over kleuren van een scrollbar aan passen. Kunnen jullie me helpen? 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 11/06/2008 19:35
  1. <div style="width: 200px; heigth: 200px; overflow:auto;">
  2. vakje hier
  3. </div>

uiteraard wat netter als je het in je css neerzet, maar dit moet werken 
Offline jvs - 12/06/2008 14:54
Avatar van jvs HTML beginner Misschien nog een kleine tip. Meestal wordt het gebruik van extra scrollbars als storend ervaren door de gebruikers van de website. Probeer ervoor te zorgen dat je gebruikers maar één enkele scrollbar moeten gebruiken om naar beneden te scrollen.
Offline maigel - 12/06/2008 15:47
Avatar van maigel PHP beginner Ik kan mij volledig aansluiten bij jvs, zo'n scrollbar in het midden vind ik eerlijk gezegd alleen maar een last
Offline Pieter - 12/06/2008 16:02
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
In sommig voorbeelden kan het wel handig zijn hé, vb een waslijst voorwaarden om mee akkoord te gaan vooraleer je vb lid wordt,...
Offline roberini - 12/06/2008 17:02 (laatste wijziging 12/06/2008 17:15)
Avatar van roberini HTML beginner
pieterc schreef:
In sommig voorbeelden kan het wel handig zijn hé, vb een waslijst voorwaarden om mee akkoord te gaan vooraleer je vb lid wordt,...

dat heb ik dus, ik heb een hele tekst:O

@devioursoul: het werkt niet in de groottes die ik wil hebben:S
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s