login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google leest content niet

Offline Olympischdav - 29/05/2008 07:10 (laatste wijziging 29/05/2008 07:15)
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Op de google fora ( waar ik helemaal kapot geflamed ben) is mij verteld dat google mijn content neit kan lezen. Ik snap niet precies hoe dat kan maar misschien weten jullie wat beter hoe dit kan.

Hier even een pagina zomaar eruit gepakt:
http://plaatscode.be/9242/

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik ben dus volledig uit google gegooid. Niet op één keyword te vinden. Volgens het google forum ligt dit eraan dat ik als beginnende site alleen op titel hoog stond om een jonge site een kans te geven en dat ik nu op content meot gaan kijken die ik dus blijkbaar onleesbaar heb.

Alvast bedankt!
David

Edit: site is weer terug alleen paar pagina's terug, gister wel helemaal eruit. Als één van jullie tijd heeft zal ik het echt op prijs stellen als jullie kijken voor een grote fout

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 29/05/2008 08:39 (laatste wijziging 29/05/2008 08:40)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Je code is perfect leesbaar voor Google. Google leest alles, zelfs de slechte frontpage sites van vroeger.
Je staat in google, alleen is SEO veel meer dan enkel je domeinnaam meehebben.
Offline Olympischdav - 29/05/2008 14:04
Avatar van Olympischdav Nieuw lid bedankt voor je reactie, wat bedoel je met het SEO gedeelte?
Offline Keesieh - 29/05/2008 15:30
Avatar van Keesieh Nieuw lid Search Engine Optimization (Zoekmachine optimalisatie), snappie?
Offline Mmore - 29/05/2008 17:19
Avatar van Mmore MySQL interesse Belangrijk is bijv. het aantal pagina's dat naar jouw website linkt, en nog wat andere truukjes. Google kan je hier vaak mee helpen (Google maar is 'Search Engine Optimization tricks / tutorials'  
Offline Olympischdav - 29/05/2008 17:33
Avatar van Olympischdav Nieuw lid Nee ik begreep die zin niet "alleen is SEO veel meer dan enkel je domeinnaam meehebben" Maar het was sowieso niet de domeinnaam maar titel naam zoals hier "Google lees content niet | HTML & CSS Forum" enz enz.

Ik ben al bezig met wat SEO.
Bedankt!
Offline Pieter - 29/05/2008 20:07
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Je hebt de domeinnaam ook mee hé.
Enkel moet je voor veel meer links zorgen, een semantische opmaak, en noem maar op...
Offline Olympischdav - 29/05/2008 21:16
Avatar van Olympischdav Nieuw lid ja het linken gaat een beetje traag.. wat is een semantische opmaak?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s