login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Favicon in CSS? (Opgelost)

Offline Aishla - 11/05/2008 11:03 (laatste wijziging 11/05/2008 11:03)
Avatar van AishlaNieuw lid Ik wil graag een favicon voor mijn site maken, maar ik las dat je het tussen de <head> en </head> moet zetten, maar aangezien ik het dan per pagina moet veranderen is dat nogal veel werk. is er ook een manier waarop je de favicon in je CSS bestand kunt verwerken? Alvast heel erg bedankt.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 11/05/2008 11:45 (laatste wijziging 11/05/2008 11:46)
Citaat:
It's sufficient to place the icon as 'favicon.ico' in the root folder of the site. That's the location a browser will look for (*)

edit:
Als je de manier van je sites laden laat werken zoals je in je andere topic vroeg, heb je alleen maar index.php, daar kun je het dus wel in de head zetten 
Offline Esli - 11/05/2008 11:45 (laatste wijziging 11/05/2008 11:47)
Avatar van Esli PHP interesse Het zal wel kunnen, je kan het gewoon in je css zetten, maar dat is echt niet netjes. Als je gaat valideren met op w3.org, dan zal ie zeker en vast een fout geven. Trouwens aanpassen gaat snel hoor ;) Copy paste... Als ik denk hoe jij je site hebt gemaakt (omdat je allemaal aparte files hebt) dan kan je toch gewoon steeds bovenste stuk selecteren delte en plakken laar.

Wat hierboven staat, klopt ook.
Offline Aishla - 11/05/2008 13:59
Avatar van Aishla Nieuw lid nee ik heb al een andere manier gevonden, als ik het plaatje op mijn host upload verschijnt automatisch bij al mijn pagina's! Maar toch bedankt voor jullie hulp!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s