HTML beginner |
|
<form method="post" action="mailto:mgotclub@live.nl">
Naam op mg: <input type="text" name="mgnaam" /><p>
Echte naam: <input type="text" name="echtenaam" /><p>
Leeftijd: <input type="text" name="leeftijd" /><p>
Email Adres: <input type="text" name="Email" /><p>
Hoe heb je ons gevonden?: <select name="hoegevonden">
<option value="optie1">Via medievalguild.nl</option>
<option value="optie2">Ik werd gevraagd</option>
<option value="optie3">Via een zoekmachine</option>
<option value="optie4">Anders</option>
</select><p>
Waarom wil je joinen? <textarea name="tekst_veld" rows="5" cols="30"></textarea> <p>
<input type="submit" value="Verzenden!" name="verzenden" />
<form method="post" action="mailto:mgotclub@live.nl"> Naam op mg: <input type="text" name="mgnaam" /><p> Echte naam: <input type="text" name="echtenaam" /><p> Leeftijd: <input type="text" name="leeftijd" /><p> Email Adres: <input type="text" name="Email" /><p> Hoe heb je ons gevonden?: <select name="hoegevonden"> <option value="optie1">Via medievalguild.nl</option> <option value="optie2">Ik werd gevraagd</option> <option value="optie3">Via een zoekmachine</option> <option value="optie4">Anders</option> </select><p> Waarom wil je joinen? <textarea name="tekst_veld" rows="5" cols="30"></textarea> <p> <input type="submit" value="Verzenden!" name="verzenden" />
Dit heb ik, maar als ik op verzenden druk, dan krijg ik een fout melding. Er staat:
"Dit formulier wordt per email verzonden.
Door dit formulier te verzenden, wordt uw email-adres bekend bij de ontvanger en worden de gegevens zonder versleuteling voor uw privacy verzonden.
U kunt doorgaan of de verzending annuleren."
Dan druk ik op ok. Dan staat er:
"Een programma probeert namens u een email-bericht te verzenden. Als u deze bewerking niet heeft verwacht, dan klikt u op weigeren en controleert u of de antivirussoftware is bijgewerkt.
Klik op help voor meer informatie over de beveiliging van email-berichten en hoe u deze waarschuwing mogelijk kunt voorkomen."
Als ik op toestaan druk, dan verzend hij geen email. Ik probeer het de hele tijd opnieuw, maar het werkt niet.
Als ik op help druk staat er:
"Er zijn geen help-onderwerpen beschikbaar die passen bij uw vraag."
Wat doe ik verkeerd? En hoe kan ik die foutmelding dan weghalen? want ik krijg namelijk geen email met de informatie die is ingevuld.
|