Nieuw lid |
|
Hallo,
Als hobby heb ik een website www.trefpuntonline.come2me.nl
Scripts maken kan ik helaas niet. Nu heb ik op mijn site een rubriek "recepten" en "gedichten" en de recepten staan nu onder elkaar en zo wordt het een mega lange pagina. Nu is mijn vraag: Is er een script dat "vorige/volgende" pagina's mogelijk maakt? Zodat je dus op dezelfde pagina steeds verder kunt gaan? Ik bedoel zoals op deze site webmeesteres ook wordt gebruikt. Ik gebruik deze gratis website die volgens mij wel altijd minder mogelijkheden heeft maar door mijn geringe kennis gaat dat helaas niet anders. Als iemand mij een reactie geeft hou er dan altublieft rekening mee dat ik niet kan scripten. Ik zoek dit al een poosje en zou het fijn vinden als iemand mij op weg kan helpen.
Mijn 2e vraag is: Als ik een link heb hoe doe je het dan in de html editor zetten zodat je niet de link op de betrefffende pagina krijg maar rechtstreeks naar de site van de link gaat? Bijvoorbeeld...ik heb een mailformulier...ik maak een pagina "contact" maar nu zet ik de link in de editor dus als je op de menuknop "contact" klikt kom je op een pagina waar dan alleen de link naar het mailform staat....hoe doe je het zodat je direct bij het mailform komt?
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groet, Herman.
|