login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website probleem

Offline MJC92 - 04/03/2008 14:40
Avatar van MJC92Nieuw lid Beste sitemasters.

Ik heb een vraagje ;)

Ik heb al een design gemaakt met photoshop. Tot zover ben ik al. Ik wou eens even mijn website online zetten (ik bewerk hem met frontpage 2003) en dan zie ik mijn plaatjes op een andere plaats staan, hoe ik ze gezet heb; neem maar eens een kijkje:

http://www.godex-designs.org

doe ik wat fout? ik zou graag met de website verder willen en ook blokken willen maken met het aantal gebruikers online. Dat is tog php script? kan ik dat ook gewoon doen die phpscripts in html websites? of ben ik door de war?

kan iemand mij hiermee helpen?

MVG, MJC92

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jointjeff - 04/03/2008 14:52
Avatar van Jointjeff HTML interesse Wat je het beste kan doen is beter eens wat html en php tut's doornemen.
Offline MJC92 - 04/03/2008 14:55 (laatste wijziging 04/03/2008 14:59)
Avatar van MJC92 Nieuw lid ja kun je mij voorbeelden geven. Dat zou ik aardig vinden. Want wat jij als lid daar zegt kom ik ook niet verder mee. Kan iemand met ervaring mij helpen?
Offline Abbas - 04/03/2008 15:01
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Scripts:KLIK.
Tutorials:KLIK.

En hier kan je vanalles over HTML en PHP vinden!
Offline Maffiow - 04/03/2008 16:19
Avatar van Maffiow PHP interesse
MJC92 schreef:
ja kun je mij voorbeelden geven. Dat zou ik aardig vinden. Want wat jij als lid daar zegt kom ik ook niet verder mee. Kan iemand met ervaring mij helpen?

tis niet omdat er nieuw lid staat dat die persoon geen ervaring heeft..
Offline Martijn - 04/03/2008 19:17
Avatar van Martijn Crew PHP en geen frontpage gebruiken. Ik raad je aan dreamweaver of een ander soortgelijk programma te zoeken.

Ik slice ook wel eens, en dreamweaver laat ze netjes staan zoals het hoort weet vrij zeker dat t probleem Frontpage is
Offline Koen - 04/03/2008 19:20
DeviourSoul schreef:
en geen frontpage gebruiken. Ik raad je aan dreamweaver of een ander soortgelijk programma te zoeken.

Ik slice ook wel eens, en dreamweaver laat ze netjes staan zoals het hoort weet vrij zeker dat t probleem Frontpage is

Dat hij eerst begint met zijn html kennis te verrijken en een editor als kladblok gebruikt, wysiwygs zijn voor wannaB webdevelopers 
Offline tomate - 04/03/2008 22:10
sliphead schreef:
[..quote..]
Dat hij eerst begint met zijn html kennis te verrijken en een editor als kladblok gebruikt, wysiwygs zijn voor wannaB webdevelopers 

Ja, want ik ben nu ongeveer twee jaar overgeschakeld op notepad++ als editor en ik moet zeggen nu als je met codes typt ben je veel vrijer.

Tip: Gebruik nu Dreamweaver als je editor, die heeft een functie dat hij raad en dingen aanvult in je code. Zo kun je het makkelijker leren.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s