login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Layout probleem met browsers (Opgelost)

Offline Aishla - 25/02/2008 21:57
Avatar van AishlaNieuw lid Inderdaad, als je kijkt naar de titel zal je zeggen dat er al een heleboel berichten zijn met dit probleem, maar die van mij is natuurlijk weer nèt even anders...  

Mijn probleem:
Ik heb de hele dag aan een layout gewerkt, en na een hele tijd was hij af. Maar toen ik iemand anders de link stuurde om te kijken, en diegen keek met internet explorder, bleek hij het daar niet te doen! Ik had dat helemaal niet gemerkt omdat ik altijd met firefox werk...
Oja, en voor het geval je dit moet weten, mijn layout is gemaakt met frames.

De Layout zelf:
Dit is zoals hi...a firefox)
Dit is de foute, met internet explorder.
En klik hier voor mijn gebruikte codes

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mica - 25/02/2008 23:58
Avatar van Mica Lid Sorry maar ik haat frames zowizo.. Internet explorer crashed er zowizo altijd op (bij mij toch). Gebruik Div's? Table's?

1. Div's:
  2. <div> blabla </div>
  3.  
  4. Tables:
  5.  
  6. <tr>
  7. <td>blabla>/td>
  8. </tr>

Meer info vindt ge altijd via google hé. html table info etc...
Offline denniseik - 26/02/2008 09:48
Avatar van denniseik Lid Inderdaad wat Mica zegt. Gebruik geen frames meer. Er onstaan best vaak problemen met die dingen en tegenwoordig bestaan er ook dingen als div's en tabellen. Ik raad je aan om dat te gebruiken. Je kan je layout ook nog mooier maken ook als je geen frames gebruikt. Tabellen zijn bijvoorbeeld 'mooi op te maken', maar het ziet er al wel leuk uit met die getekende afbeeldingen  
Offline Aishla - 26/02/2008 11:05
Mica schreef:
Sorry maar ik haat frames zowizo.. Internet explorer crashed er zowizo altijd op (bij mij toch). Gebruik Div's? Table's?

[..code..]

Meer info vindt ge altijd via google hé. html table info etc...

Thx voor je hulp! Het is wel jammer dat de frames dus niet werken... maar goed. Bedankt...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s