PHP gevorderde |
|
Hallo,
Ik heb een WYSIWYG-editor. Hij werkt perfect. Alleen werk ik op mijn website met een stylesheet die alles reset. Nu werkt dat stylesheet niet in dat Iframe waardoor de standaar paddings/margins,... worden gebruikt. Dit kan soms heel veel schelen bij de website zelf.
var iframe = '<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" style="width:' + wysiwygWidth + 'px; height:' + wysiwygHeight + 'px;border: 1px inset #CCCCCC;"><tr><td valign="top">\n'
+ '<iframe frameborder="0" id="wysiwyg' + n + '"></iframe>\n'
+ '</td></tr></table>\n';
var iframe = '<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" style="width:' + wysiwygWidth + 'px; height:' + wysiwygHeight + 'px;border: 1px inset #CCCCCC;"><tr><td valign="top">\n' + '<iframe frameborder="0" id="wysiwyg' + n + '"></iframe>\n' + '</td></tr></table>\n';
Dat is het stukje code die ik gebruik voor de Iframe. Mijn vraag is nu, is het mogelijk een Iframe een stylesheet mee te geven?? En hoe kan je dit doen? En hoe kan je het anders oplossen. Ik probeerde al gewoon tussen de <iframe></iframe> <link rel="stylesheet" href="reset.css" type="text/css" /> te plaatsen maar dit had geen effect.
Hopelijk weet er iemand hier een oplossing voor.
Mathias
|