login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Overdreven grote ruimtes

Offline Olympischdav - 05/02/2008 15:07
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo, als ik nieuws wil schrijven voor mijn site komen er tussen de kopjes overdreven grote ruimtes en ik weet niet waar het aan ligt

KUnnen jullie me helpen?

<div id="mainContent">
<br>
<table border="1" >
<font face="Franklin Gothic Medium"><tr><td height="10px"><h5>Onderwerp</h5></td></tr>
<tr><td><h2>Kop tekst</h2></td></tr>
<tr><td><br>Dit is de test tekst die onder de kop komt de ruimtes tussen deze regels zijn goed.Dit is de test tekst die onder de kop komt de ruimtes tussen deze regels zijn goed.</font></td></tr>
</table>

</div>

Alvast bedankt!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 05/02/2008 17:00
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Codetags! ;)

Maar, probeer dit eens:

1. <div id="mainContent">
  2. <table border="1">
  3. <tr>
  4. <td><h5 style="font-family: 'Franklin Gothic Medium'; margin: 0;">Onderwerp</h5></td>
  5. </tr>
  6. <tr>
  7. <td><h2 style="font-family: 'Franklin Gothic Medium'; margin: 0;">Kop tekst</h2></td>
  8. </tr>
  9. <tr>
  10. <td style="font-family: 'Franklin Gothic Medium';">Dit is de test tekst die onder de kop komt de ruimtes tussen deze regels zijn goed.Dit is de test tekst die onder de kop komt de ruimtes tussen deze regels zijn goed.</td>
  11. </tr>
  12. </div>

Ook vraag ik je om een eventuele HTML cursus die je hebt doorlopen opnieuw door te kijken, kijk bovendien eens naar de mogelijkheden van CSS. Jouw code geeft mij namelijk het idee dat je je kennis hebt van een zeer verouderde bron.
Offline finduilas - 05/02/2008 17:01
Avatar van finduilas PHP gevorderde kdenk dat je last hebt van de paddings, je gaat ze zelfstandig moeten veranderen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s