login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tekst verdwijnt in IE6-7

Offline sasa - 28/01/2008 16:46

Ik heb een raar probleem: soms wordt mijn tekst niet getoond door de browser.
zie hier
Als je nu de volgende tekst ziet is het in orde, anders heb je hetzelfde probleem als ik!:
voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold! Test voor Forgold!

Alle css, html staat in het bestand, dus door gewoon "bron weergeven" kom je alles te weten over de code.

Wie is de tovenaar die mijn tekst wegtovert?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zointer - 28/01/2008 17:07
Avatar van zointer HTML gevorderde hier in ie7 een ff tekst te zien 

Ik raad je aan om via browsershot zelf eens te kijken en je code eens door de validator te jagen(die fouten eerst oplossen) 

ps browser cache!
Offline lemoinet - 28/01/2008 23:53
Avatar van lemoinet PHP gevorderde hier ook geen problemen

mss een tip:
verander
cursor: hand in cursor: pointer
MS W3C
Offline finduilas - 29/01/2008 08:50
Avatar van finduilas PHP gevorderde Je ene div staat boven je andere. Werk met absolute en plaats je tekst bovenaan.
Offline sasa - 29/01/2008 18:33
Avatar van sasa Nieuw lid Ik heb wat aangepast, normaal zou het nu moeten werken...

Alleszins allemaal erg bedankt!

PS. wat vinden jullie van de lay-out?  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s