login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dropdownmenu vraag

Offline Martijn - 12/01/2008 11:28 (laatste wijziging 12/01/2008 11:33)
Avatar van MartijnCrew PHP ik wil een dropdown achtig iets maken. Zie een dropdown voor je. Maar een dropdown heeft een pijltje aan de zijkant, waardoor het menu komt, en ik wil dat er 2 pijltjes staan, 1 omhoog 1 omlaag, zodat je daarmee door t menuutje kan klikken.

voorbeeld plaatje hier
k heb me helemaal scheef gezocht en mensen gevraagd, maar ik weet niet hoe het heet, en onder dropdown vind ik het niet...

Multiple in de tag zetten komt het dichtst in de buurt als ik size=1 erbij doe.
Een link naar een site die het heeft is ook voldoende, zelfs dat kon ik niet vinden  

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 12/01/2008 15:54
Avatar van finduilas PHP gevorderde Ik weet niet als da kan. Je kan natuurlijk wel altijd zoiets maken in Flash. Maar in html betwijfel ik dat. Het zegt niets voor niets: drop DOWN 
Offline Koen - 12/01/2008 15:57
finduilas schreef:
Ik weet niet als da kan. Je kan natuurlijk wel altijd zoiets maken in Flash. Maar in html betwijfel ik dat. Het zegt niets voor niets: drop DOWN 

Extra posts ofzo? 
Heel misschien kan het wel met javascript..
Offline kenzo - 12/01/2008 16:00
Avatar van kenzo PHP beginner maar wat moet hij doen?

als je op het pijltje naar boven klikt naar boven scrollen en op het pijltje naar beneden, naar beneden scrollen?

Dat heb je namelijk inderdaad bij multiple...

(Ik zou anders niet weten wat je kunt doen met pijltjes naar boven en beneden)
Offline Martijn - 12/01/2008 16:21
Avatar van Martijn Crew PHP ja, t werkt hetzelfde als een multiple, alleen in een multiple kun je meerdere dingen klikken. En is het groter dan 1 regel...

naja, dan houden we t wel op dropdown, tenzij iemand het spontaan bedenkt
Offline BramBo - 12/01/2008 23:03 (laatste wijziging 12/01/2008 23:11)
Avatar van BramBo JS gevorderde Je kunt dit vrij eenvoudig doen dmv Javascript.
Heb toevallig laatst een soort gelijk scriptje gemaakt, heb 't wat aangepast en op plaatscode gezet:

http://www.plaatscode.be/4940

Edit: Je dient natuurlijk nog een disabled='disabled' aan het input veldje toe te voegen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s