login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Iframe buiten de tabel

Offline Earen - 12/12/2007 10:35 (laatste wijziging 12/12/2007 10:36)
Avatar van EarenNieuw lid Hallo,

Ik heb een pagina waar een iframe inzit. Qua hoogte wil ik het hele scherm gebruiken. Dus alle height's staan op 100%, ook die van het iframe. Maar nu valt een deel van het frame buiten de pagina. Hoe is dit op te lossen???

Pagina is hier te vinden: http://www.thomagroep.nl/test.htm

Alvast bedankt voor je hulp!

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MFdriver - 12/12/2007 11:10
Avatar van MFdriver PHP interesse door geen frame te gebruiken maar css
wel rekening houden met het boxmodel van css 

Offline citroen - 12/12/2007 11:12
Avatar van citroen Onbekend wauw MFdriver, aan u hebben ze enorm veel
Offline MFdriver - 12/12/2007 11:19
Avatar van MFdriver PHP interesse ik weet dat dit zijn probleem niet echt oploste, maar ehm, ik zit nu eenmaal aan het kaho, en als je daar in de les webtechnieken het woord frames durft uitspreken krijgen de leraars bijna een hartaanval :')

dusja, leer css, kwil je gerust zijn presentaties sturen, ze zijn duidelijk en leerrijk 

nu alleen nog tijd vinden om mijn eigen site's 100% deftig te maken op html en css (nu is dat nog maar voor 50% het geval ofzo )
Offline citroen - 12/12/2007 11:34
Avatar van citroen Onbekend een website kan volledig uit xhtml en css bestaan en nog frames bevatten, sommige mensen volgen liever het principe dat gelijk staat aan include of require van php, content ophalen en invullen in je huidige layout zonder telkens een nieuwe pagina met de huidige layout te maken.

Ik ben ook geen voorstander om frames te gebruiken, als je een statische layout maakt hoort deze op elke pagina te zitten en niet via frame content ingeladen te worden. Maar je moet rekening houden met de mensen die dit wel als favoriete oplossing zien.

Als hij zijn pagina's eerst juist opbouw met html en css zodat zijn iframe 100% van de hoogte inneemt kan dit nog een mooi resultaat opleveren. Hou hij dit moet doen ga ik hier niet uitleggen want daar heb ik geen tijd voor, het is mogelijk en misschien moet hij het zelfs via tables doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.299s