login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

sorteren op prijs

Offline hondasport - 05/12/2007 21:40
Avatar van hondasportNieuw lid ik heb op mijn site huizen te koop.Als er eens een aantal pagina's op staan , zou ik graag een button hebben waarmee ik die huizen kan sorteren op hun prijzen .Met wat kan ik dat doen ?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 05/12/2007 21:43
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Niet met 'HTML & CSS', helaas. Werk je met een database? Dan kan het prima met SQL. Anders moet je even wat meer info verstrekken..
Offline timo - 05/12/2007 21:45
Avatar van timo PHP ver gevorderde Hiervoor moet je de huizen in een database stoppen, waarna je ze er uit haalt met de query:
  1. SELECT * FROM huizen ORDER BY prijs DESC

zo komen de hoogste prijzen boven, als je DESC weghaalt komen laagste prijzen boven
Offline hondasport - 05/12/2007 21:48
Avatar van hondasport Nieuw lid ik ben een leek in databases , kun je ook de foto's erin stoppen?
Offline ranco - 05/12/2007 22:05
Avatar van ranco PHP gevorderde Ja, maar is niet aan te raden. Je kunt dan beter gewoon de link naar de foto toe in de database stoppen.
Offline webstab - 05/12/2007 22:28
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Met HTML & CSS zal dat moeilijk gaan, tenzij jij een aparte html-pagina maakt.

Het gaat natuurlijk wel met een goede javascript-framework, of zelf geschreven code.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.253s