login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

In de container plaatsen

Offline SilVeX - 03/09/2007 02:12
Avatar van SilVeXHTML beginner Telkens als ik een website maak en ik heb een border om me site heen dan doe ik deze met de container. . .

Nu heb ik vaak problemen om mijn site zowel goed in internet explorer en FF goed alle divjes in mijn container te plaatsen. Vaak komt dit omdat er 9 van de 10x een header container inzit waarin ik clear: both; gebruik.

Hoe doen jullie het meestal als je divjes niet in je container komen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bruud - 03/09/2007 07:28
Avatar van Bruud Nieuw lid ik zet altijd alles in een container, dan weet je zker dat het goed werkt.
Offline marten - 03/09/2007 10:54
Avatar van marten Beheerder ik gebruik altijd de inner en outer principe zeg maar.

Outer is de container waar alles in komt. Daarin komt de inner. Deze kan je dan een randje geven. Hier komt dan alles in.

1. <div class="outer">
  2. <div class="inner">
  3. <div class="header"></div>
  4. <div class="content"></div>
  5. <div class="footer"></div>
  6. </div>
  7. </div>
Offline SilVeX - 04/09/2007 02:59
Avatar van SilVeX HTML beginner Ja, ik doe het ook altijd wel in een container.

Maar het probleem is dat mijn divje niet altijd in mijn container blijft zitten in beide browsers
Offline Basman - 11/09/2007 19:29
Avatar van Basman Nieuw lid Bedoel je dat, bijvoorbeeld doordat de content gevuld wordt, een van de divs uitrekt en buiten de container geraakt?

Heb je een online voorbeeld?
Offline Dierre - 12/09/2007 08:09
Avatar van Dierre MySQL interesse Is dat een nieuwe manier van site-bouw in html? staat hier ergens een tutorial van in ofzo... lijkt me wel interessant om alles in een class (=container?) te kunnen zetten...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.394s