login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

layout op sommige pc's niet goed? (Opgelost)

Offline lasdesigner - 19/07/2007 15:48
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hallo ik heb een layout met (zelfgemaakt) template gebouwd. Maar op mijn computer werkt die correct zoals die hoort maar op de laptop (en bij iemand anders op de pc) werkt hij niet zoals die hoort en staat de tekst rechtsonder. (Hier heb ik IE 7.0 beneden 6.0 ik weet niet wat de onbekende pc heeft).

De link is: http://24.132.190.132 .

Weet iemand waar 't aan ligt? Ik heb van alles geprobeerd 

groeten,

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Anoniem - 19/07/2007 15:51
Avatar van Anoniem PHP gevorderde Ten eerste wat is er dan verschillend, wat is goed, zorg voor een plaatje.
Offline lasdesigner - 19/07/2007 15:57
Avatar van lasdesigner PHP beginner Ik krijg deze foutmeldingen:

1 body Ongeldig getal : font Verdana geen font-size waarde : Verdana
22 #mid Eigenschap _height bestaat niet : 10px
27 #col2 Eigenschap _height bestaat niet : 300px

_height bestaat toch? als min-height: iets; het niet doet IE <= 6 dan pakt hij toch _height?
Offline vinTage - 19/07/2007 16:06 (laatste wijziging 19/07/2007 16:07)
Avatar van vinTage Nieuw lid _heigt is idd een hack voor (only)IE6, maar daarom ook niet valid, of bedoel je dat niet, min-heigt snapt ie6 btw ook niet, en _height is een "vaste" waarde en dus niet liquid.

@hierboven, kan je aub kappen met het forum en de showcase vol te slapouwehoeren ! (zie ook je status)
Offline Ultimatum - 19/07/2007 16:07
Sandernerd schreef:
_height bestaat volgens mij niet hoor

@sandernerd, niet alles ligt aan de css en _height is een hack, omdat min-height niet in IE 6 werkt.

Ik zie hier met behulp van de plugin html validator dat je sommige id's meerdere keren gebruikt. Daar kan het ook aan liggen.
Offline lasdesigner - 19/07/2007 16:07 (laatste wijziging 19/07/2007 16:50)
Avatar van lasdesigner PHP beginner Hmm zal we lmoeten want als ik gewoon height doe dan krijg ik de layout heel misvormd. Dus dat klopt ook niet.. en met _height doet die het met vista wel en zonder vista niet;m

Dus IE 6 of IE7

Ok, sander, dan zou ik even kijken naar id's die ik mss vaker zal gebruiken dan zal ik die omzetten naar classen (wat dom als ik dat gedaan heb )

Hmm ik had idd een id 2x gebruikt, heb ik nu een class van gemaakt maar werkt nog niet na behoren.. 

Hij doet het!

Ik moest enkel display: inline; toevoegen omdat IE het verdubbelt. Don't ask me why.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s