login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Alternatief voor autocomplete="off"

Offline Ultimatum - 23/06/2007 00:24
Avatar van UltimatumPHP expert autocomplete="off" is eigelijk aan een atribuut voor Opera en IE en is dus ook niet xhtml strict, maar heeft iemand een oplossing van hoe ik dit kan omzeilen?

Mag ook javascript

(De bedoeling is dus dat als je iets invult in een tekstbox, alle andere dingen die je al een keer had ingevult eronder komen als alternatief (google anders gewoon op autocomplete="off"))

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 23/06/2007 00:28 (laatste wijziging 23/06/2007 00:30)
Avatar van vinTage Nieuw lid Zet gewoon een link naar de "antwoordende google result" vuile vintage!!

Citaat:
Siliecom14's edit:
rustig houden he ouwe 

Ik ben me van geen kwaad bewust en na mn glas juice/of morgen ga ik nog eens googlen.

Ik wist geeneens dat je dat "uit" kon zetten/scripten 
Offline Ibrahim - 23/06/2007 00:29
Avatar van Ibrahim PHP expert een gebruiker kan dat toch uitschakelen via zijn browser instellingen ?
Offline vinTage - 23/06/2007 00:31 (laatste wijziging 23/06/2007 00:36)
Avatar van vinTage Nieuw lid jama (zover ik het begrijp wil HIJ het uitzetten, in JOUW plaats.

jij typt dus iets, maar ziet geen autofill (dankzei zijn script)

@1st reply edit: magoed dat er admins zijn die TRUT vervangen voor mijn naam 

(@silie: vuile trut)

es zien of die "3 waarschuwingen" fuctie er al door is 

oh, side: ik denk dat ulti mijn opmerkingen ook al wel snapt hoor, ik wilde niet persee zomaar een grote bek geven 
Offline Ultimatum - 23/06/2007 00:52 (laatste wijziging 23/06/2007 00:53)
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik wil het inderdaad zelf uitzetten en op google kon ik geen alternatief vinden..

@vintage, het is pas 10 voor 1 
Offline Godlord - 23/06/2007 03:14
Avatar van Godlord PHP gevorderde http://forums.m...p?t=289077

Helemaal onderaan daar staat het antwoord. Hoop dat het werkt. 

Succes.
Offline Ultimatum - 23/06/2007 03:19
Avatar van Ultimatum PHP expert Dat is inderdaad wat ik zoek maar..

Als ik nou 20 velden heb dan meot ik dus ook 20x een hidden input veld maken. Is dit niet makkelijker te doen?
Offline Godlord - 23/06/2007 03:21
Avatar van Godlord PHP gevorderde Tenzij je AJAX wilt gebruiken(en die manier wat ik dan in gedachten heb zou ik maar niet aanraden)... nee, zover ik weet niet.
Offline Ultimatum - 23/06/2007 03:23
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik wil best AJAX gebruiken want waarvoor ik die velden moet uitzetten heeft ook met AJAX te maken..
Offline Godlord - 23/06/2007 03:29
Avatar van Godlord PHP gevorderde Moet je een soort PHP pagina maken waarin je get of post gaat gebruiken om de waardes te verzenden dan zou ik een mysql tabel maken met naam en dan alle dingen waar de waardes inmoeten. Dan zou ik die PHP pagina de waardes erin laten doen met een naam (die maar een keer mag voor komen) en dan die naam later terugsturen. Als je dan die naam ontvangt kan die dan via die naam de waardes aanpassen en bij submit de waardes weer opvragen en bij submit de naam laten verwijderen anders zit die database achter een paar jaar al behoorlijk vol .
Offline Ultimatum - 23/06/2007 03:32
Avatar van Ultimatum PHP expert Huh? Dit is iets heel anders dan ik wil/in gedachten had. Hiermee zet je niet uit dat een input veld een lijst geeft met woorden die lijken op wat je hebt ingevuld..
Offline Godlord - 23/06/2007 03:35
Avatar van Godlord PHP gevorderde Hmmm weet niks anders zover. Daarom zei ik tot ik het niet zou aanraden .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s