Nieuw lid |
|
Ik ben al een tijde bezig met een dropdown menu, echter werkte deze perfect eerst in FF/IE6 en niet in IE7. Maar nu heb ik een nieuwe, met wat aanpassingen in de ccs en script.
Echter is het zo dat in FF de links die groter zijn dan 1 regel onder de andere link verdwijnen. In IE6/IE7 laat hij het perfect zien, hierbij maakt hij automatisch het blok waar de tekst in staat "hoger".
Waar kan dit aan liggen?
Dit is de css: http://www.plaatscode.be/5566/
En zo zit het menu inelkaar:
<div id="menu">
<ul id="mainNav">
<li class="organisatie">
<ul>
<li><a href="organisatie_wat.php">Wat?</a></li>
<li><a href="organisatie_wie.php">Wie?</a></li>
<li><a href="organisatie_actueel.php">Actueel</a></li>
<li><a href="organisatie_contact.php">Contact</a></li>
<li><a href="organisatie_boom.php">Boom Ginkgo</a></li>
<li><a href="organisatie_gedicht.php">Gedicht Goethe</a></li>
</ul>
</li>
<li class="midden"></li>
<li class="werkgebieden">
<ul>
<li><a href="werkgebieden_mantelzorg.php">Mantelzorg</a></li>
<li><a href="werkgebieden_kinderen.php">Jonge Mantelzorgers</a></li>
<li><a href="werkgebieden_handicaps.php">Kinderen met een chronische ziekte of handcap</a></li>
<li><a href="werkgebieden_huisartsen.php">Huisartspraktijken & Gezondheidscentra</a></li>
</ul>
</li>
</ul>
</div>
<div id="menu"> <ul id="mainNav"> <li class="organisatie"> <ul> <li><a href="organisatie_wat.php">Wat?</a></li> <li><a href="organisatie_wie.php">Wie?</a></li> <li><a href="organisatie_actueel.php">Actueel</a></li> <li><a href="organisatie_contact.php">Contact</a></li> <li><a href="organisatie_boom.php">Boom Ginkgo</a></li> <li><a href="organisatie_gedicht.php">Gedicht Goethe</a></li> </ul> </li> <li class="midden"></li> <li class="werkgebieden"> <ul> <li><a href="werkgebieden_mantelzorg.php">Mantelzorg</a></li> <li><a href="werkgebieden_kinderen.php">Jonge Mantelzorgers</a></li> <li><a href="werkgebieden_handicaps.php">Kinderen met een chronische ziekte of handcap</a></li> <li><a href="werkgebieden_huisartsen.php">Huisartspraktijken & Gezondheidscentra</a></li> </ul> </li> </ul> </div>
Ik denk dat ik geen height: 20px; moet gebruiken, maar line-height: 20px; Echter werkt dit niet,
|