login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tabel layout en andere resoluties

Offline roy - 24/05/2007 17:17
Avatar van royPHP gevorderde beste allemaal,

http://www.fysiotherapiedeviolier.nl/
De pagina wordt onder andere resoluties anders vertoond.

Hoe kan ik dit voorkomen?

Groeten,
Roy

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline bertmelis - 24/05/2007 17:38
Avatar van bertmelis PHP interesse je kan in paginagrote letters op de website zetten dat iedereen dezelfde resolutie moet gebruiken.

Oftewel uw layout vaste maten geven door procentuële hoogtes en breedtes absoluut te zetten in pixels.
Offline roy - 24/05/2007 19:40
Avatar van roy PHP gevorderde Hoe zorg je voor een lay-out die met iedere resolutie is te zien?
en dat ik toch van dit design gebruik kan maken?

ik neem aan dat er meer mensen met dit probleem zitten?

Groeten,
Roy
Offline sir_green - 24/05/2007 19:53
Avatar van sir_green PHP interesse voor zover ik weet zijn dit de mogelijkheden:
- zorgt dat alles helemaal vaststaat zoals bertmelis zei dmv pixels ipv procenten. --> het handigst is om hem dan te maken op resloutie van 1024 bij 768 pixels. in de kleinere resoluties krijg je dan schuifbalken en in de grote resoluties heb je wat wit aan de zijkant.
- de 2e mogelijkheid is om echt alles in procenten te zetten. --> je site rekt dan in z'n geheel op als er een grotere resolutie gebruikt wordt.
Offline roy - 24/05/2007 19:58
Avatar van roy PHP gevorderde die twee mogelijkheid is geen optie als je een grafisch design hebt, want de plaatjes rekken niet mee?

of zie ik dat verkeerd"?
Offline sir_green - 24/05/2007 20:03
Avatar van sir_green PHP interesse Ik bedoel meer de cellen in je tabellen. De plaatjes zou je een vaste grote kunnen geven. JE moet dan wel oppassen voor loze ruimten.

Maar ik denk dat optie 1 een stuk eenvoudiger is.

Ook de meest gebruikte --> kijk bijv. naar sitemasters
Offline roy - 24/05/2007 20:33
Avatar van roy PHP gevorderde dat bedoelde ik inderdaad met die loze ruimtes.

Bedankt! ik ga ook voor optie 1
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s