Weet iemand hoe ik hetvolgende voor mekaar krijg:
Ik heb een <TD> ik wil dat wanneer je over deze kolom gaat, dat de achtergrond verandert(mouse-over) en in die kolom staat nog een link, ik wil dat die kleur van die link(<A>) ook verandert. De hele td moet klikbaar zijn, en linken naar wat die link in die kolom linkt(ik dacht iets met display:block?).
Weet iemand hoe ik dit kan doen?
@superlol's laatste reactie: Omdat IE geen :hover ondersteund op elementen anders dan a (links).
Als je aan de links padding toevoegt (padding: 5px;) , kan je de achtergrondkleur van de link (a-element) laten wijzigen bij de hover. Misschien is dat een oplossing?
Je moet dringend eens wat rond je heen kijken: zoek een correcte site wat code betreft, en kijk eens wat voor code ze gebruiken voor het menu, want het is toch html en css, dat kan je kopiëren!
Die backgroung-colod kan je wijzigen in de gewenste RGB-waarde. Verder kan je die nog samenvoegen met de background-image en dan krijg je dit:
background: #F00 url("images/bg-over.jpg") no-repeat 5px 5px;
Padding kan je ook nog groter maken, maar dan moet je de positionering van de background-image ook mee wijzigen.
Hij werkt in IE nu ook helemaal goed, maar alleen de hele kolom moet klikbaar zijn en niet alleen de link, en de kolom's achtergrond moet ook veranderen als je met de muis eroverhheen gaat.
In FF gebeurt dit wel, maar in IE niet
Weet iemand hoe ik dit ook in IE kan krijgen?
bedankt!
Ik bedoel met kolom's achtergrond veranderen dat, wanneer je op de link gaat staan, dan pas verandert de koloms achtergrond,
maar als je niet op de link staat, maar wel op de kolom, dan verandert de achtergrond niet(IN IE). Maar ik wil graag dat dat wel gebeurt
Oke, heel erg bedankt,
ik heb nog n vraagje,
hoe kan ik ervoor zorgen dat een link die in een kolom staat, een bepaalde style krijgt(uit de CSS), wanneer je over de kolom gaat met je muis(mouseover) ?