login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

"uitschuif overzicht" zoals windowsverkenner (Opgelost)

Offline marcor - 27/03/2007 13:59
Avatar van marcorNieuw lid Ik heb een overzicht die ik uit kan laten schuiven en inklappen terwijl de rest gewoon blijft aansluiten. (ongeveer zoals windowsverkenner)

Maar nu is het zo dat als ik de pagina open, alles staat uitgeklapt maar dit moet juist ingeklapt staan. Weet iemand hoe ik dat moet doen?? http://www.plaatscode.be/4782/

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 27/03/2007 15:37
Avatar van ikkedikke PHP expert ik neem aan dat het een dinamisch overzicht is? dan moet je iedere keer dat je een nieuw item neerzet een javascriptje echo'en met
new Effect.SlideUp('menu_blockX')
waarin X het block is dat je net geecho't hebt.
Offline timo - 27/03/2007 15:50
Avatar van timo PHP ver gevorderde je kan hem met js eerst een stuk uit het zicht plaatsen, dan zou de volgende gewoon zijn plaats in moeten nemen en als ie dan terugkomt neemt ie hem weer in..
Offline marcor - 27/03/2007 15:55 (laatste wijziging 28/03/2007 14:02)
Avatar van marcor Nieuw lid @ikkedikke
Klopt helemaal. Nu is het nog niet dynamish, is op het moment nog een test maar uiteindelijk wordt het inderdaad een dynamisch overzicht.

@timo
ik heb weinig ervaring op het gebied van javascript dus ik zou ook niet weten hoe ik dat zo moet doen.

-----opgelost-----
ik werk met scriptaculous en dan moet je nog een ander javascriptje aanroepen met het volgende;

ent.observe(window, 'load', function()
{
$$('.menu_block').each(function(oElement)
{
oElement.hide();
})
});
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s