login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[css] prob met div height

Offline cloudstrife - 08/03/2007 10:32
Avatar van cloudstrifePHP beginner http://energybaits.nl/test/

Bekijk volgende link in firefox en ie, in firefox toont hij het gele balkje met hoogte 10px in ie krijgt die gele balk gewoon een hoogte ook al geef je geen hoogte mee dan zet hij het steeds op die hoogte. Iemand een idee? Zelfde met die witte lijn er tussen in.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 08/03/2007 10:39 (laatste wijziging 08/03/2007 10:42)
Avatar van vinTage Nieuw lid bekeken met ie7 en ff2 en ziet er hetzelfde uit.

edit, je zou van dat rechter stuk ook een image kunnen nemen van 1px breed en die gewoon in een div repeaten, dan heb je zeker geen gedonder 
Offline cloudstrife - 08/03/2007 10:44 (laatste wijziging 08/03/2007 10:45)
Avatar van cloudstrife PHP beginner mja werk niet met ie7 maar met ie6. Vindt het een raar probleem en die verschillen ivm css zijn klote 

@edit: zou kunnen ja maar zou het graag met div's kunnen oplossen. Die site staat online met tables en daar geen problemen, bedoeling is om wat met divs te leren werken.
Offline CounterForce - 08/03/2007 11:10
Avatar van CounterForce Onbekend zoals vinTage al zei:

Citaat:
je zou van dat rechter stuk ook een image kunnen nemen van 1px breed en die gewoon in een div repeaten
Offline cloudstrife - 08/03/2007 11:23
Avatar van cloudstrife PHP beginner Ja maar dat is een omweg, in dit geval is het een oplossing, maar dat doet er mij niet toe dat die site goed staat, ik wil die div zelf goed krijgen zonder omweg. Zoals ik al zei is het de bedoeling die divs onder de knie te krijgen dus een omweg vind ik niet goed, kan ik even goed 1 tabel in die div steken of een afbeelding met die 2 kleuren.
Offline nvleeuwen88 - 08/03/2007 15:41
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse background: url(waar je plaatje staat) repeat-x en misschien hoeveel px;

dus:

background: ulr/images/plaatje.gif) repeat-x 200px;
suc6
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s