login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Onverklaarbare verschuiving (Opgelost)

Offline FransB - 05/03/2007 11:23
Avatar van FransBNieuw lid Dames en heren

ik wend mij weer even tot dit forum omdat ik een overklaarbare verschuiving zie gebeuren in IE6. Althans voor mij is het onverklaarbaar. Ik hoop dat iemand anders kan aangeven waarom dit gebeurt. Want het probleem doet zich niet voor in FF.

Wat gebeurt er? Ik heb een reisverslag gemaakt van mijn trip naar Moskou. Ik heb hiervan een Engelse en een Nederlandse versie. Bij de Engelse versie verschuift de Content een tiental pixels naar links ten opzichte van het bovenliggende menu. De Nederlandse versie wordt daarentegen weer goed uitgelijnd. Dit probleem doet zich alleen voor mij het reisverslag van Moskou en niet bij de andere verslagen. En het doet zich alleen voor in IE en niet in FF.

Hieronder de bijbehorende links:

http://home.tiscali.nl/fgbraam/moscow.html
en
http://home.tiscali.nl/fgbraam/moskou.html

Ik hoop dat iemand ziet wat er fout gaat

Gr Frans

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Chupskie - 05/03/2007 11:49
Avatar van Chupskie MySQL beginner Ik zie een rare balk, die of verkeerd zit of er gewoon weg niet hoort.

Het gaat om image: bg04
Waarschijnlijk zit hier het probleem.

Succes
-Chupskie
Offline Muzaru - 05/03/2007 12:00
Avatar van Muzaru Nieuw lid ehm...ik kan je het probleem vertellen, echter geen oplossing aanbieden volgens IE heb je namelijk een div layer aan de rechterkant die vanaf de onderkant van je menu doorloopt naar beneden (te zien als je Ctrl-A drukt). Hierdoor komt je content dus meer naar links te liggen. In FF zit ie ook, alleen is ie daar dunner en loopt ie niet door naar beneden. Waarom dit probleem zich alleen in dit verslag voordoet: geen idee...code ziet er vergelijkbaar uit.
Offline FransB - 07/03/2007 21:16 (laatste wijziging 03/04/2007 22:24)
Avatar van FransB Nieuw lid Ik heb inmiddels door stom toeval het probleem gevonden. Het zat in de <pre> die ik te grote marges had meegegeven. Ik heb de linker en rechtermarge verkleind en dan wordt alles weer goed weergegeven.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s