login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

padding? (Opgelost)

Offline Erwt - 26/02/2007 13:55 (laatste wijziging 26/02/2007 14:13)
Avatar van ErwtPHP beginner Hej allemaal ik heb een paar foutjes in mijn website en ik kan er maar niet achterkomen wat dat nu is. Ik denk zelf dat het iets met padding te maken heeft maar ik krijg het maar niet 100% goed.

De site is:
  1. http://www.dma-hq.nl/

Voor de duidelijkheid, dit is niet voor reclame! Als dit niet mag, dan haal ik het weg! sorry daarvoor!

Hierbij heb je de toestemming om in mijn broncode te kijken^^

Het probleem is bij Team. Tussen de foto en de border moet 5px verschil zitten, en met gewoon padding krijg ik dit niet voor elkaar.
En ook zitten er 2 pixels verschil tussen de 2 cellen.
Met vriendelijke groet,

Erwin Okken

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 26/02/2007 15:41
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Dag Erwin,

Ik weet niet echt waar je fout zit, als ik je code bekijk, dan zie ik echter wel dat ze enorm inefficiënt geschreven is en erg onoverzichtelijk.
Moest je puur css/div based werken kan ik je verder helpen.
mvg
Offline bobby - 26/02/2007 15:42
Avatar van bobby Nieuw lid ja daar geef ik pieter gelijk in, ik heb je code eens gekopieerd en in html editor gestoken en proberen degelijk te orden maar dat is echt tijdsverlies.

Offline Erwt - 26/02/2007 15:57
Avatar van Erwt PHP beginner Hehe, ja sorry.. ik krijg webdesign op school maar ben al iets verder.. dus, wat raden jullie mij nu aan?
Offline bobby - 26/02/2007 16:36
Avatar van bobby Nieuw lid door met CSS en div blokken te werken ipv tabellen
Offline Erwt - 26/02/2007 16:39
Avatar van Erwt PHP beginner En als je dat nog niet geleerd hebt? 
Offline bobby - 26/02/2007 16:58
Avatar van bobby Nieuw lid hoe lang doe je dat al en wat volg je juist?
Offline Erwt - 26/02/2007 18:10 (laatste wijziging 26/02/2007 18:16)
Avatar van Erwt PHP beginner ik volg ICT (opleiding / school dus) en hoe lang precies, pff da weetk eigenlijk niet =). XHTML net afgerond en nu dus javascript.. en aangezien ik niet denk dat ik het nog ga krijgen.. :O

Citaat:
Rens edit:
Terug ontopic graag.
Als je over school wilt praten graag via PB of MSN o.i.d.

Dank u
Offline X3ore - 26/02/2007 18:20 (laatste wijziging 26/02/2007 20:04)
Avatar van X3ore HTML interesse Waar zit eigenlijk de fout? Zie ze niet echt.
Wat ik ook zie is dat je vooral met bitmap werkt, ik raad je toch ook aan met GIF te werken voor web images 

//Edit, kheb er nooit bij nagedacht maar is het bij html net als php?
Bedoel maar je maakt eerst een table en geeft die een class mee, maar de opties van de class worden pas geplaatst onder je tabel code (je style sheet dus..)
Offline Erwt - 26/02/2007 21:46 (laatste wijziging 26/02/2007 22:18)
Avatar van Erwt PHP beginner Stylesheet komt altijd in de head.. (bovenaan dus) maar dat met BMP is omdat ik de site nog niet af heb, daarna convert ik ze naar GIF of PNG. Maar weet echt niemand het probleem, ik kan er ook niet achter komen en 't heb best wel haast ook al bestaat dat niet met webdesign 

//edit:

Ik heb nu ook even een plaatscode gebruikt, 1 fout is weg.. maar alleen de 5px padding in de td van de table werkt nog niet.

1. http://www.plaatscode.be/4407/

//edit: het is gelukt, het probleem is dat cellspacing of padding of een andere attribuut niet in CSS werkt maar wel in het HTML gedeelte. Nogmaals bedankt voor alle hulp.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s