login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem met FONT.

Offline Godlord - 11/02/2007 16:37
Avatar van GodlordPHP gevorderde Hoi iedereen.

Ik heb een probleem met font. In mijn bestand staat: colour = limegreen. Maar moet je hier eens kijken wat er dan gebeurt. En als ik in mijn bestand font = Verdana ofzoiets gebruik dan werkt dat niet. Nou wil ik niet mijn hele code hier uitdelen maar wel het font gedeelte.

http://www.plaatscode.be/4181/

Ik vraag ook dat nog niemand deze code mag overnemen voor hun eigen goed. Het font gedeelte font = is er uit gehaald omdat het niet werkt maar ik zou het graag terug erin willen.

Alvast Bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 11/02/2007 16:41
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ziet er best limegreen uit in FF. In IE6 niet.. is het niet color? (ipv colour) 
Offline Godlord - 11/02/2007 16:45
Avatar van Godlord PHP gevorderde Vreemd bij mij wordt het cyan en in IE7 wordt het donkerblauw.

'color="#'.$colour.'";'; de variable heet colour dus dat boeit niet ;). Ik heb dat # tekentje eruit gehaald omdat ik limegreen had staan in mijn bestand en nu werkt het wel in FF en in IE7 is het nog steeds donkerblauw.
Offline Vakama - 11/02/2007 16:47
Avatar van Vakama HTML beginner In FF is hij groen hoor 
Offline Godlord - 11/02/2007 16:52 (laatste wijziging 11/02/2007 17:12)
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ja nu wel ik heb het # tekentje weggehaald. Maar in IE7 is hij donker blauw en heeft iemand al een idee hoe ik font hierin kan stoppen?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s