Ik heb mijn layout met succes naar div's kunnen omzetten. Alleen dat rechtse gedeelte van het peace-teken moet eigelijk mooi naast het peace-teken staan. En niet rechts vanboven.
ja want dit <div style="position: absolute; left: 660px; top: 110px; height: 400px; width: 100px; padding: 1em;">is een layer of wel een laag en niks beinvloed het behalve schermresolutie
<div style="position: absolute; left: 660px; top: 110px; height: 400px; width: 100px; padding: 1em;"> kan je wel gebruiken maar dan moet je je hele inhoud er ook inzetten in een layer dat als een ander schrmresolutie is dat het niet plots verschuift.
vb:http://www.jellewebtools.nl/index2.php
die swfjes staan gewoon over een plaatje en plaatje staat ook in layer dat de swfjes niet verschuiven bij ander schermresolutie
Lol nee maar zoals je kan zien werk ik niet met "position: absolute"... en ik weet niet hoe ik de gehele layout moet gaan aanpassen om daarmee te gaan werken, ik ben nog maar net begonnen met divs te gebruiken...
tis mis. een stom idee maar als je je hele body in
<div style="position: absolute; left: 660px; top: 110px; height: 400px; width: 100px; padding: 1em;"></div>
zet en dan nog een maar daarin je peache teken
tis idee hoor