login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Een menu met buttons en dropdown menus.

Offline Godlord - 05/02/2007 20:14
Avatar van GodlordPHP gevorderde Hoi iedereen.

Ik zou graag een menu zoals dit willen hebben wel met gebruik van mijn eigen images.

Citaat:
Link 1
Link 2
Dropdown 1
Link 3

Als ik op een link klik dan ga ik dus naar die pagina.
Ga ik met mijn muis cursor op Dropdown 1 dan komt het volgende links van Dropdown 1:
Citaat:
Link 1
Link 2
Dropdown 1

En dus zo kan ik van alles er dan in gooien. Dropdown of link maar het komt toch uit op links.

Nu wil ik mijn eigen images hiervoor gebruiken en wil ik dus een border rond de geopende Dropdown menu. Als de muis niet op een dropdown menu link staat dan moet ie die ook weghalen.

Ik heb al een beetje gezocht maar ik vind niet echt veel. Zou iemand me hierbij kunnen helpen. Ik weet niet welke taal ik hiervoor nodig heb ofzo maar mijn Web Server kan alleen HTML, JS, PHP, mySQL en CSS en nog varianten op HTML dus. Misschien tot iemand me hierbij zou kunnen helpen want ik weet dus niet hoe ik zoiets moet maken.

Alvast Bedankt.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jossie1994 - 05/02/2007 20:35
Avatar van jossie1994 Nieuw lid Hoezo alleen die? Is dat niet genoeg?

kijk eens op http://users.sk...nkmenu.htm.
Die kun je met css helemaal aanpassen.

JOS 
Offline Godlord - 05/02/2007 20:52
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik krijg die code niet aan de praat . Als ik met de muis over de hyperlinks ga dan krijg ik helemaal niks. 
Offline jossie1994 - 05/02/2007 21:02
  1. <p><a href="" onClick="return klik()" onMouseover="toonmenu(this, event, 'hyperlinkmenu1')"></a><br>
  2. <!-- het menu bij 'link 1' - uitzicht: standaardinstellingen -->
  3. <div id="hyperlinkmenu1" class="hyperlinkcss">
  4. <a href=""></a>
  5. <a href=""></a>

heb je dingen gewijzigd in linkmenu.js?
of alleen de variabelen
Offline Godlord - 06/02/2007 16:08
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik had niks gewijzigd... En toch werkt het niet 
Offline Soebam - 06/02/2007 16:11
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Niet zo verwonderlijk, dat is een idioot oud dhtml menuutje, zal werken van netscape 4 tot internet explorer 6. Verder heb je er niet veel aan..

Gebruik liever zoiets

Succes
Offline Godlord - 06/02/2007 16:14
Avatar van Godlord PHP gevorderde Had ik ook al geprobeert. Als ik met mijn muis over de zo'n balkje ga. Dan gebeurt er niets.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s