Hey, ik heb flash elementen in mijn website met roll overs etc, maar die doen het pas als je erop klikt zeg maar. Als je er op de muis op gaat staan zegt hij "klik hier als u dit besturings element wilt activeren en gebruiken", is er een manier om ervoor te zorgen dat hij het gelijk doet zonder dat je er op hoeft te klikken? alvast bedankt
volgens mij is dat gewoon standaard in IE. In FF is et niet nodig om eerst te klikken als je het wil activeren.
Mocht er toch een oplossing zijn dan ben ik wel nieuwsgierig ernaar.
Abbas - 11/01/2007 09:59 (laatste wijziging 11/01/2007 15:37)
Crew .NET
Dit topic is hier al eens gepasseerd...
Dit komt omdat je in IE het ActiveX - besturingselement moet activeren voor je dat kan gebruiken!
Inderdaad, in FF of andere browsers heb je dit (irritante) probleem niet...
Er is toch al een javascriptje voor, die automatisch al je vlakken flash voor je activeert. Dan heb je daar geen last meer van.
Ik meen zelfs, dat macromedia op hun eigen site, ook da stukje javascript gebruikte..!
-Chupskie
edit: Dit is het stukje wat op de macromedia site wordt gebruikt!
Ik krijg nu als ik in flash op een link klik een foutmelding, en dan dat van rapport verzenden etc, dit krijg ik ook als ik de pagina vernieuw licht dit aan het script, of aan mijn internet?
mss wil je even op mijn site kijken/of op die van putbruy en zien of het daar ook crached met IE ?
Als hij daar ook crashed dan is er gewoon iets mis met je browser.
daar crasht hij niet, check www.orientlelystad.nl en dan het menu onderaan waar aanbiedingen staat etc, daar crasht hij bij mij als ik daar op een van de links klik....