edit: hoe krijg ik index zo dat hij goed werkt met alle browsers ?
EDIT2: ik heb hem goed gekregen nu werkt hij in zowel IE als FF
Mijn nieuwe vraag is, is het veilig te denken dat het in elke browser nu hetzelfde uitziet ?
Opera is bijna altijd gelijk aan FF. Er zijn echter wel een paar uitzonderingen.
Ik zelf heb net voor het eerst mijn design overgezet in divjes, en het is me goed af gegaan. Ik weet niet precies wat de verschillen zijn, er zijn altijd wel andere dingen fout. Het is gewoon een kwestie van geduld en proberen bij mij iig, en uit eindelijk krijg ik mijn gewenste resultaat. Het duurt even maar ik heb er wat voor, zonder hulp.
met floats lukt het mij altijd alles goed te weergeven met wat margin erbij.. en heb je je CSS ook al gevalideerd? want dat moet natuurlijk ook valid zijn;-)
Ibrahim - 27/12/2006 17:34 (laatste wijziging 27/12/2006 21:21)
PHP expert
dankjewel timo
EDIT:
ik heb hem goed gekregen nu werkt hij in zowel IE als FF
Mijn nieuwe vraag is, is het veilig te denken dat het in elke browser nu hetzelfde uitziet ?
Ja, maar je moet ergens de lat leggen. IE 6 lijkt al nergens op, de lagere versies bieden als maar minder ondersteuning voor allerhande technieken.
Dat belemmert de creativiteit. Je kan altijd verder backwards compatible blijven, maar je moet ergens stoppen hé. En nu de 7 versie van IE uit is, zie ik althans het nut er niet van in de 5.5 te ondersteunen.
Ze moeten maar upgraden, of een alternatieve browser gebruiken.
Als het kan zonder veel verandering in de code, ja, maar zoniet, dat is dan jammer voor hen.
Het is ondertussen al bijna 7 jaar geleden dat de 5.5 uitgekomen is...
Ja als het kan zonder al te veel veranderingen moet je het aanpassen. Maar als je dan perse 2 stylesheets moet gebruiken nee, dat lijkt me onnodig, mee eens. Maar kleine aanpassingen voor die "kleine" groep mensen tja.