login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Route planner

Offline sicco - 13/12/2006 16:45 (laatste wijziging 13/12/2006 17:36)
Avatar van siccoLid Ik heb een flash bestand die ik met <embed> in mijn pagina zet,
zo dus:
  1. <object
  2. classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
  3. codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,79,0"
  4. id="orient"
  5. width="264" height="80"
  6. >
  7. <param name="movie" value="orient.swf">
  8. <param name="bgcolor" value="#FF0000">
  9. <param name="quality" value="high">
  10. <param name="allowscriptaccess" value="samedomain">
  11. <embed
  12. type="application/x-shockwave-flash"
  13. pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
  14. name="orient"
  15. width="264" height="80"
  16. src="orient.swf"
  17. bgcolor="#FF0000"
  18. quality="high"
  19. swliveconnect="true"
  20. allowscriptaccess="samedomain"
  21. >
  22. <noembed>
  23. </noembed>
  24. </embed>
  25. </object>

Nu vroeg ik me af, is het mogelijk dat als mensen hier op klikken zij dan naar een link gestuurd kunnen worden? zo ja hoe? want dit kan je natuurlijk in flash instellen, maar als die link veranderd is het toch makkelijker in de code te veranderen dan in flash  

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 13/12/2006 16:48
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde <a href="blaat.html"> </a>
Eromheen zetten?
Offline sicco - 13/12/2006 17:01
Avatar van sicco Lid daar dacht ik als eerste aan maar dat werkte niet, maar toch bedankt voor je hulp  misschien is het ook wel niet mogelijk, maar ik dacht dat als er een mogelijkheid is dat de mensen hier het vast wel zouden weten  
Offline Dark_Paul - 13/12/2006 17:07
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Oké, dat leek mij het meest logische.
Anders ook even proberen via Google (als je dat nog niet gedaan hebt)..

Als je Dreamweaver hebt, kan je 't ook daarmee eens proberen.
Voeg een flashfilmpje in, maak daar een link van en kijk wat 'ie met de code doet.

Wat misschien ook een optie is, is om een onclick-event toe te voegen.
In je <object>- en <embed>-tag de volgende regel opnemen:
onclick="javascript: window.location('blaat.html')"
Ik weet niet zeker of die window.location() klopt, maar met window.location zou je verder moeten komen.
Offline sicco - 13/12/2006 17:12
Avatar van sicco Lid heb het geprobeerd, en met dat onclick lukt het tot nog toe ook niet  kga nu ff via google zoeken maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niet meer open sta voor jullie tips/hints/hulp  
Offline Dark_Paul - 13/12/2006 17:22
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Volgende keer gelieve eerst even op Google zoeken alvorens hier een topic te openen ;)
Verder, als je Dreamweaver hebt, kan je het ook eens proberen op de manier die ik hierboven beschreef.
Als je geen Dreamweaver hebt, laat 't even weten, dan zal ik 't wel ff doen (ben nu wel ff druk met mn huiswerk..)
Offline sicco - 13/12/2006 17:28 (laatste wijziging 13/12/2006 17:38)
Avatar van sicco Lid ik heb het voorlopig maar gewoon in flash gedaan, want volgens mij kan het gewoon niet anders  maar toch bedankt  
Nu ff iets anders (ik gebruik gwoon dit topic ervoor), je ziet wel is op sites een route naar hun bedrijf of wat dan ook toe. Kun je dit ergens op internet laten doen, want ik kom alleen maar vanaf en locatie tegen. Maar ik wil dus zeg maar vanaaf de snel weg of iets dergelijks, iemand suggesties?
Offline Dark_Paul - 13/12/2006 17:43
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Routenet?
Pak een huis vlakbij het punt vanwaar jij je beschrijving wilt geven, en gebruik die kaart en/of beschrijving.
Doe dit voor alle punten vanwaar jij dit wil, et voilà!
Offline ikkedikke - 13/12/2006 17:52
Avatar van ikkedikke PHP expert je kan toch ook parameters meegeven?
dan hoef je niks in je code te veranderen en toch kan je de link in flash zetten.
Offline sicco - 14/12/2006 15:04
Avatar van sicco Lid Hoe bedoel je dat?
Offline Threetimes - 14/12/2006 17:34
Avatar van Threetimes PHP beginner onclick="javascript: window.location('blaat.html')" moet onclick="javascript: window.location.href='blaat.html';" zijn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s