login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

EXE bestanden in html

Offline Wave6 - 06/12/2006 11:08
Avatar van Wave6PHP beginner Hallo mensen

Mijn vader heeft een site www.mvdmeer.com over zijn rijschool.
Nu wilt hij een spelletje erop zetten dat AUTOFUN heet maar als hij op de link klinkt moet die uitgevoerd worden en niet opgeslagen.
Mensen moeten ook die kans niet krijgen dat het opgeslagen word.

Hoe lost hij dit probleem op?
Kan het uberhaubt wel een EXE bestand in HTML?
Ik denk zelf dat het niet werk omdat naar mijn mening EXE niet op Internet gerund kan worden.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Chupskie - 06/12/2006 11:12
Avatar van Chupskie MySQL beginner Zover ik weet is dit niet mogelijk. EXE betekent executable, en dat zal uitgevoerd moeten worden op een besturingssysteem!

Daarom maken de meeste online spelletjes gebruik van macromedia flash player. Misschien iets, om je daar even in te verdiepen!

-Chupskie
Offline Thomas - 06/12/2006 11:12
Avatar van Thomas Moderator Lijkt mij ongewenst eh? Als je via een website executables kunt draaien...
Offline Wave6 - 06/12/2006 11:17
Avatar van Wave6 PHP beginner Nou ja dat leek mij ook FangorN maarja me pa blijft er bij dat het kan....

Offline Simax - 06/12/2006 11:37
Avatar van Simax Onbekend Beste D_O,

Exe-bestanden kunnen niet op een website worden afgespeeld wanneer je gebruik maakt van html.
Flash is hiervoor de beste manier.
Ik stel voor dat je hier het een en ander over gaat opzoeken/leren.

MvG,
RvB
Offline Warbringer - 06/12/2006 11:42
Avatar van Warbringer Onbekend ik heb vroeger eens .exe via een website kunnen opstarten.
mijn eerste website was dan ook een website waarop je games kon spelen (in de oude diskette tijd nog). Dus het kan WEL.

Misschien, na al die jaren dat MS het veranderd heeft want nu krijg ik het ook niet meer voor elkaar plus het via website opstarten van een .EXE is dom, en erg onveilig dus ja... wordt moeilijk helaas vrees ik.

Zoals ze al zijde, flash for the win 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s