login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

probleem css AND firefox

Offline brammo - 02/11/2006 00:28 (laatste wijziging 02/11/2006 11:40)
Avatar van brammoNieuw lid ergens in mijn code bugt iets...
dit is een zeer oud design die opeens terug van onder het stof werd gehaald voor een bedrijfje. nu blijkt in firefox de rechterzijde van de site niet open te springen naar 100% dit lijkt wel te lukken in IE6. best vervelend.

voorbeeld op: http://erik.licentiartz.be

index.htm
  1. verwijderd

dit is de cssfile
  1. verwijderd

iemand een idee waar het fout gaat?
normaa maak ik geen dergelijke dingen meer maar het probleem dat zich nu stelt intrigeert me wel

Citaat:
Rensjuh edit:
Geen lappen code!
Plaats ze maar op PlaatsCode

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 02/11/2006 01:04
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hier krijg je geen antwoord op, probeer eerst je script te verkleinen ... dit is veel te groot ... ben je nieuw ? Lees de FAQ! http://www.sitemasters.be/?pagina=faq/faq
Offline brammo - 02/11/2006 01:27
Avatar van brammo Nieuw lid daar zit het hem, ik heb hem al door validators gedraait, tuts afgezocht en zo maar ik vind het probleem niet en dit kan een futeliteit zijn ergens in de code waar ik het niet verwacht...
firefox is veel veel nauwkeuriger dan IE
Offline nielsvdwal - 02/11/2006 09:37
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde en dan denk jij dat wij iets van 690 regels gaan doorzoeken omdat er ergens misschien een foutje kan zitten?..

dan moet je nog maar eens een keer gaan denken..
Offline Thomas - 02/11/2006 12:29
Avatar van Thomas Moderator Jiez, ik heb nog nooit zoveel rowspans en colspans bij elkaar gezien.
Ik zou je layout eens overnieuw maken, bij voorkeur met divs, maar anders met tables.
Je kunt heel goed van background-images gebruik maken, die horizontaal of verticaal herhaald worden.
Het gebruik van "spacers" lijkt me geen goed idee en is te vermijden.

Snel opnieuw beginnen met de layout, lijkt me.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s