Nu is het probleem dat de DIV altijd een klein stukje (altijd even groot) groter is dan de foto en dat er dus een "loos" stukje onder de foto zit. De DIV's hebben zoals je kunt zien niet een vaste grootte, maar veranderen met de foto mee. Een voorbeeldje staat op http://www.funp...funpark=51
1. Ik vind 't inderdaad wel bij de site passen, wat Coolcoke zegt.
2. Als je dat witte randje bedoelt, dat komt door border: 1px solid #ffffff;
Als je dat weg wilt, moet je er border-width: 0px; van maken.
bedankt voor jullie reacties, maar ik bedoelde niet dat kleine witte randje. Dat was namelijk inderdaad in het css-file gezet met "border". Ik bedoel dat je net onder de foto een klein randje (kleur van de achtergrond) ziet. Ik was alleen vergeten er bij te vertellen dat je het zowel in FireFox als in Opera NIET ziet, maar bij Internet Explorer wel (Microsoft weer he ). Iemand een idee hoe ik dit goed weer kan laten geven?
Bedankt voor de reactie, maar ik heb nu IE 7 even geinstalleerd en ik zie naast dat DIVje met die foto geen probleem. Kun je misschien aangeven wat het probleem volgens jou dan is? (ik zie namelijk niets anders)
Iemand overigens nog een oplossing voor het probleempje met de DIV?
Het probleem met de tekst is verholpen (er stond in de link "lang=eng%20" en daar had ik nog geen beveiliging op gevonden, maar die is er nu wel)
Het probleempje met de DIV is echter nog niet verholpen. Iemand een idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? (Mag ook met iets anders zijn dan DIV's)