login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Scheve zoekbalk form probleem

Offline jarah - 16/10/2006 15:34 (laatste wijziging 16/10/2006 15:35)
Avatar van jarahNieuw lid Ik weet niet precies of dit de juiste categorie is en ik weet ook niet precies waar ik moet gaan zoeken om een oplossing te vinden.

Misschien kan iemand me helpen met dit probleem.

Het probleem is:
Op de website http://www.bax-light-sound.nl/bax/ wordt gebruik gemaakt van een zoekbalk. In FF is deze normaal, maar in IE ziet deze er heel vaak uit.

Ik weet wel wat het probleem is maar hoe ik het moet verhelpen ? Géén idee.

zo werkt hij in FF en in IE met een scheve zoekbalk:

1. <form method="post" action="index.php?pagina=resultaat&s=" name="zoeken">
  2. <table id="Table_01" height="769" width="981" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center">
  3. etc...
  4. <td colspan="4" background="images/bax-index_11.jpg" width="191" height="27"><form method="post" action="index.php?pagina=resultaat&s=" name="zoeken"><input name="trefwoord" type="text" class="zoeken" id="trefwoord" value="quicksearch &gt;&gt;" size="30" maxlength="80"></td>
  5. <td>
  6. <input type="image" src="images/bax-index_12.jpg"></form></td>
  7.  
  8. etc..
  9.  
  10.  
  11. </table>
  12. </form>

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want mijn opdrachtgever wil namelijk dat het wel werkt in IE.

Mijn dank is groot!

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Mustjilp - 16/10/2006 16:40 (laatste wijziging 16/10/2006 16:40)
Avatar van Mustjilp Nieuw lid In IE wordt voor en na de form-tag wat witruimte gelaten. Dit gebeurd in Firefox volgens mij niet. Je hebt nu de volgende volgorde in je code:

1. [...]</td><td><form><input></form></td><td>[...]

Probeer daar eens het volgende van te maken, dat je tussen de twee td-tags het formulier - en niet de input - begint:

1. [...]</td><form><td><input></td></form><td>[...]

Dit zou het probleem op kunnen lossen, het ligt er volgens mij in ieder geval wel aan dat in IE er ruimte wordt gecreëerd rondom de form-tag.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s