login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

achtergrond kleur weg in radio button!

Offline Chupskie - 14/10/2006 12:55
Avatar van ChupskieMySQL beginner Ik weet dat je de border weg kunt halen, en de achtergrond kleur kunt veranderen in een radio-button. Dit kan bijvoorbeeld zo:
  1. <input type="radio" style="background : #FFFFFF; color : FFFFFF; border-color: #FFFFFF;">

Maar, kan ik ook de achtergrond van een radiobutton helemaal weghalen, zodat je echt alleen het bolletje ziet zeg maar?

Iemand enig idee?  

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 14/10/2006 12:59
Avatar van Ultimatum PHP expert Maak de achtergrondkleur van je radiobutton gelijk aan die van je achtergrond waar die opstaat of heeft dat geen zin?
Offline Chupskie - 14/10/2006 13:07 (laatste wijziging 14/10/2006 13:07)
Avatar van Chupskie MySQL beginner Euhmm ja, zo doe ik dat meestal, maar dit was een ander geval, om dat dit nu op een gradient plaatje staat..  

vandaar, dat ik em liever helemaal weg heb..
Offline GTW - 14/10/2006 13:14

PHP gevorderde
misschien dat stye="background:none;" werkt...
Offline Chupskie - 14/10/2006 13:22 (laatste wijziging 14/10/2006 13:23)
Avatar van Chupskie MySQL beginner
  1. <input type="radio" style="background : #none; color : FFFFFF; border-color: #FFFFFF;">

Jippie, de background is nu doorzichtig, door background op none; te zetten.
Maar dit werkt niet bij border color? Zou dit op 0px ofzo moeten zetten?

edit: en ja hoor, om de border weg te halen kun je gewoon dit doen: border: 0px;  

Problem Solved  
Bedankt voor jullie hulp allemaal   
Offline Dark_Paul - 14/10/2006 20:13 (laatste wijziging 14/10/2006 20:13)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Als je in CSS border: gebruikt, moet je 3 dingen opgeven (tenminste, als je je CSS valid wilt maken). Namelijk dikte, soort (solid, dashed, double etc.) en de kleur. Wil je één van deze apart gebruiken, dan moet je border-width, border-style of border-color gebruiken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s