login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

kiezen waar hij uitrekt... :s

Offline cowb - 04/10/2006 16:48

Ik ben weer bezig met een site... Ik heb ff iets irritants voor met de design, ik heb hem mooi gesliced... enz. Maar nu ik bezig ben aan de scripting duiken er wa onhandigheden op... en krijg ze maar gedeeltelijk opgelost. nl. als ik heel veel info in men pagina gooi zodat hij afwijkt van zijn normale grote. Dan is het de bedoelig dat de laatste rij onderaan uitgerokken word... en nie allemaal... Ik heb me even bezig gehouden om in elke rij de hoogt enz te plaatsen ... maar haalt niet zoveel uit... (in firefox wel in IE niks) ... kan iemand een beetje raad geven? Al vast bedank!

Dit is een voorbeeld... http://85.12.18...p=users/pm

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline putbruy - 04/10/2006 17:04
Avatar van putbruy HTML beginner gaat niet met tables,zal je de middenste een scrollfunctie moeten geven met een div
Offline Nation - 04/10/2006 17:06
Avatar van Nation PHP interesse ik begrijp niet geod, WAT er nu moet uitrekken?

wat bedoel je met 'de laatste rij' ?
Offline cowb - 04/10/2006 18:23 (laatste wijziging 07/10/2006 17:13)
Avatar van cowb Lid wel... als je de link opent die boven in het topic staat... dan zal je zien dan gans de pagina zo wat word uitgerokken (vooral bij IE). Nu zou ik willen dat dit niet het geval is... maar dat ipv van dat ze allemaal uitrekken... dat er maar 1 rijs word uitgerokken... en dat is de laatste, anders klopt men lay-out niet meer zoals u wel kunt zien.  
Offline Warbringer - 07/10/2006 18:46
Avatar van Warbringer Onbekend hij bedoelt als je een template sliced is het goed.
ga je er met een WYSIWYG editor tekst inzetten krijg je distortion, oftewel witte vlakken omdat de vakken niet op hun plaats blijven staan/liggen of hoe je het noemen wilt.

Hij wilt nu dus, als er bijvoorbeeld een grote lap tekst in de middelste rij komt welke normaal de grootte:

550 x 860 heeft automatisch aan de lap tekst wordt aangepast en dus wordt uitgerekt (dit doe je door middel van CSS).
De grootte zal dan worden 550 x 1250 bijvoorbeeld.

Ik zelf zoek ook nog naar de oplossing hoe dit te doen omdat ik zelf ook vaak met dit template probleem camp >.<
Offline cowb - 09/10/2006 18:29 (laatste wijziging 12/10/2006 19:04)
Avatar van cowb Lid oef... bdan ben ik niet alleen  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s