login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vaste cel breedte

Offline Dierre - 23/09/2006 16:02
Avatar van DierreMySQL interesse weet iemand hoe je een cel uit een tabel een vaste breedte kan mee geven...

Ik wil dat de breedte van mijn cel nooit meer veranderd. Wanneer ik er nu bijvoorbeeld een tekst intyp dan shuift de breedte van die cel mee en verkleinnen andere cellen in de breedte. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat mijn cellen, ook als er tekst wordt ingevoerd, niet meer veranderen van breedte...

Dit is wel in de ontwikkeling dat dit gebeurt.(in dreamweaver laat ons zeggen)

TIA
Dierre

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 23/09/2006 16:10
Avatar van gothmog Lid Zo lijkt mij:
  1. <table>
  2. <tr>
  3. <td width="100">CEL</td>
  4. </tr>
  5. </table>
Offline Dierre - 23/09/2006 16:14
Avatar van Dierre MySQL interesse idd dacht ik ook maar als ik nu in de cel een lange tekst zou typen zal de tekst niet automatisch naar de volgende lijn springen, maar zal mijn cel verbreden en met cel er naast smaller worden....
Offline Richard - 23/09/2006 16:15
Avatar van Richard Crew algemeen
  1. style="table-layout: fixed;"

?
Offline Dierre - 23/09/2006 16:23
Avatar van Dierre MySQL interesse zal ik eens proberen... laat het jullie dan wel weten...
Offline CDNC - 23/09/2006 16:36
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde met dit probleem zit ik eigenlijk ook, ik heb een div met een beerte in die cel gezet en dan komen er wel automatisch breaks waar ze moeten...
Offline Dierre - 23/09/2006 23:06
Avatar van Dierre MySQL interesse ook met die style="table-layout: fixed;" blijft mijn tabel niet op dezelfde grootte...

De cel verkleind zelfs een beetje ten opzicht van dezelfe layout waar geen tekst in komt... ik heb al de cel breedtes gecontroleerd en die blijken nochthans niet van waarde te veranderen   
Offline rroobb - 24/09/2006 11:00
Avatar van rroobb PHP interesse als het maar om één cel gaat die kan uitrekken zou je in de cel een div kunnen plaatsen met

.cel {
overflow: hidden;
}
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s